Gå til innhold

Her er HTCs neste flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og at den vil kjøre Android 3.0 Gingerbread.

 

Jeg ser at den ene kilden deres nevner at den antakeligvis vil kjøre Gingerbread, men som et mobilnettsted bør dere være såpass oppdatert at dere vet at Gingerbread _ikke_ er Android 3.0, men at det er Android 2.3.

 

Android 3.0 Honeycomb er en versjon av Android som er ment for tablets.

Lenke til kommentar

og at den vil kjøre Android 3.0 Gingerbread.

 

Jeg ser at den ene kilden deres nevner at den antakeligvis vil kjøre Gingerbread, men som et mobilnettsted bør dere være såpass oppdatert at dere vet at Gingerbread _ikke_ er Android 3.0, men at det er Android 2.3.

 

Android 3.0 Honeycomb er en versjon av Android som er ment for tablets.

 

Beklager, det skulle stå 2.3 -ikke 3.0. Feilen er rettet nå.

Lenke til kommentar

Leit at mobilbransjen helt har droppet å lage gode blitser på kameraene sine. Et 8 megapiksler uten ordentlig blits er jæklig mye dårligere enn et med 3 megapiksler med blits. I hvert fall i Norge hvor det er mørkt ute 75% av året. Kameraet på min SE K810i slår alle nyere mobiler jeg har sett, desverre har jeg også måttet oppgradere :( så da får det gå ut over fotominnene da (inntil noen plukker opp stafettpinnen igjen).

Lenke til kommentar

Hmf, kanskje på tide å pensjonere Desire HD'en? :D

 

Men hva skjedde med gode gamle fysiske knapper for menu, back osv under skjermen? Er alt for ofte jeg kommer ani de knappene når jeg skriver melding noe som ender med at jeg ødelegger alt jeg har skrevet så langt.

 

 

Endret av -Tommy
Lenke til kommentar

Hvor har dere det fra at flere megapixler gir DÅRLIGERE bilder!? At det er et salgstriks er greit, men det er vel ingen grunn til at det skal gi dårligere bilder. Om noe, så betyr det at de lanserer den som en kameramobil og faktisk kanskje HAR bedre optikk enn normalt.

Lenke til kommentar

Fler megapiksler på samme antall kvadratmillimeter gjør at hver piksel blir mindre. Små piksler gir mer støy enn store piksler (innenfor visse grenser).

 

Derfor finnes det et "optimalt" antall piksler for en gitt brikkestørrelse - færre piksler gir dårligere oppløsning, fler piksler gir mer støy.

Lenke til kommentar

Enda en flaggskiptelefon? Lanserte de ikke nylig Thunderbolt da? Skjønner ikke hvorfor HTC må lansere en ny topptelefon hver måned.

Du ser ut til å glemme at flere av disse andre "flaggskiptelefonene" til HTC er laget for spesifikke operatører i USA, stort sett Sprint og Verizon. Og når den ene får en, så vil selvsagt den andre ha en. Og så må HTC lage en tredje en for resten av verden.

 

Så ja, hver gang det kommer et nytt flaggskip, så kan det i verstefall komme opptil 4 forskjellige varianter av samme telefonen.

Lenke til kommentar

Ser at det står "with htc sense" bakpå, tolker det som att sense er kompatibelt med 2.3 og at den kommer ganske snart til oss som har andre desire modeller :thumbup:

 

Android 2.3 kommer til Desire HD, Incredible S og Desire Z i løpet av måneden i følge HTC kontakten min :) . Og så kommer den til den originale Desire senere på grunn av server load oppdeling.

 

Edit: Sense er jo alt kompatibelt med Android 2.3. Desire S har sense og android 2.3 og er i butikken alt.

Endret av uro
Lenke til kommentar

I dag er det 12.april. Hva skjer?

Vanligvis pleier HTC sine konferanser i London starte kl. 12.00, det vil si 13.00 norsk tid. Bare å smøre seg med tålmodighet. Anbefaler deg å sjekke ut engadget.com fra ca 12.45 utover. De pleier alltid å sende live fra slike eventer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...