Gå til innhold

CL: 16.02.2011 Arsenal v Barcelona, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

16.02.2011

Arsenal - Barcelona

Champions League

20:45 @ Ashburton Grove

 

gun__1270627405_bendtner_barcelona.jpg

 

Arsenal news:

Samir Nasri er tilbake for The Gunners, og vil kanskje starte. Abou Diaby har skadet ankelen og er ute av troppen, men ellers er det bare Thomas Vermaelen, Lukasz Fabianski og Emmanuel Frimpong som er ute. Bacary Sagna må stå over kampen med suspensjon.

 

Forventet startoppstilling:

 

Wojciech Szczesny

Emmanuel Eboue - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gaël Clichy

Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere

Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri

 

-----------------------------------------

 

Barca news:

Carlos Puyol er ute for Barca, noe som betyr at Eric Abidal sannsynligvis spiller stopper mens Maxwell vikarierer som venstreback.

 

Forventet startoppstilling:

 

Victor Valdez

Daniel Alves - Gerard Pique - Eric Abidal - Maxwell Andrade

Andres Iniesta - Sergio Busquets - Xavi Hernandez

Lionel Messi - David Villa - Pedro Rodriquez

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, hva skal jeg si? Tror det er (små) muligheter for å vinne denne kampen, men for å gå videre må resultatet bli minst 3-0 og det skjer ikke.

 

Ser for meg at Walcott og Wilshere (dersom de starter) blir veldig usynlige. Det er ikke Wolves man møter.

 

Stopperene våre, Song, Fabregas og RvP må spille sine livs kamper og resten må ha en veldig god kamp for at vi skal ha noen sjanse her.

 

Tips: 1-3. Rvp - Messi, Messi, Villa

Lenke til kommentar

Szczesny

Eboue Djourou Koscielny Clichy

Song Wilshere Fabregas

Walcott v.Persie Arshavin

 

Valdez

Alves Pique Abidal Maxwell

Iniesta Busquets Xavi

Messi Villa Pedro

 

 

 

Dette blir tøft(!). :p

 

Barcelona har bedre spillere enn oss i alle posisjoner og vi må kjempe som guder for å vinne denne. Håper vi bruker flankene mye, spesielt høyresiden.

 

Walcott blir nøkkelen i denne kampen. Han kommer til å terrorisere Maxwell slik han gjorde i fjor.

 

mer kommer senere

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Er en stund siden Arshavin var i den formen, og Nasri er skadet. Ergo, de har bedre spillere over hele fjøla :)

 

Eneste jeg håper før denne kampen er at vi spiller en god kamp. Vil ikke oppleve de 20-25 minuttene med overkjøring i 1. omgang som vi opplevde i fjor. Det var et mareritt, og jeg husker at Almunia sto brukbart i den kampen.

 

Tror vi må ha minst en 2-mål ledelse hjemme om vi skal i hele tatt ha noen sjanse til å komme ut fra disse kampene med seier.

Lenke til kommentar

Det er vel Pique istedenfor Puyol i oppstillingen til Vestaa, ellers ser det riktig ut.

 

Gleder meg veldig til kampen. Tror det blir severdig uansett. 2 av RvP og 3 av Messi.

 

Pedro har hatt en fantastisk sesong i år. Han er ikke veldig langt unna Villa. Bedre enn Arshavin uansett, og bedre enn Nasri på kant, som er best i "Fabregas" rollen.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Sier det rett ut, jeg håper dere grisebanker Barca. Få slutt på denne jævla Barca-ronkingen hvertfall frem til neste CL-sesong. Gjør det for meg og resten av verden som har fått hele "supporterskaren" til Barca på Facebook helt i vranghalsen. Gjør det med hvilke midler dere vil, knekk bena på hagegnomen Messi, I don't care. Bare få det til å slutte!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...