Gå til innhold

Nå er det enklere å bruke Android Market


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det har så mye å si...

Du mener vel at siden Appbrain har den muligheten så bør ikke Android Market ha den muligheten?

 

Irrelevant.

 

Uansett, har loginproblemene blitt løst? Kom ikke inn når jeg prøvde å logge meg inn forleden.

 

edit: Tips til JohndoeMAKT: Det er QR koder der :p

Endret av Unlimited LTD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For det har så mye å si...

Du mener vel at siden Appbrain har den muligheten så bør ikke Android Market ha den muligheten?

Nei, appbrain har på ingen måte patent på konseptet.

Men synes google har våre i det tregest laget med å tilby noe slikt.

Lenke til kommentar

For det har så mye å si...

Du mener vel at siden Appbrain har den muligheten så bør ikke Android Market ha den muligheten?

Nei, appbrain har på ingen måte patent på konseptet.

Men synes google har våre i det tregest laget med å tilby noe slikt.

 

En annen funksjon som Appbrain har er at de lar deg også avinstallere produkter, noe ikke Google Market gjør her, så den er ikke heeeelt i mål ennå.

Lenke til kommentar

Har bare en gmail.com-konto og har logget inn med den både på tlf og market.android.com. Irriterende at det ikke går. Virker som det er et problem for mange der ute, men at google gir ingen info om hva man skal gjøre...

Litt undersøkelse på nettet fortalte meg at det virker som om custom roms ikke blir gjenkjent av Market. Kan være det.

 

 

Da må det være noe med browseren din.Ad-block?

Nope.

 

Er du logget inn i Marked? Jeg er ikke.

Er ikke logget inn.

 

Haha. Ser at den ikke kommer opp i Chrome. I Opera gjør det det, men i Google sin egen browser kommer den ikke opp :p

Lenke til kommentar

Fordelen med Android Market foran Appbrain, er at programmene instaleres automatisk. (telefonen må stå på auto sync)

Med Appbrain må man åpne programmet, bli sendt til android market og laste ned programmet.

(dette er første konklusjon etter å ha brukt programmet i 5min)

 

TAKK, Google for at dere har laget et godt alternativ til Appbrain.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...