Gå til innhold

IKT-Norge beklager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne saken ble hvertfall håndtert skikkelig i etterkant. Det er menneskelig å feile.

 

 

Minner meg om en medarbeider jeg hadde tidligere, han hadde voldsom drive og stod på sent og tidlig.

Så fikk vi en DVD-spiller med regionssperre, som han skulle modifisere med et kit.

Du kan si den ble sonefri, faktisk helt død... :blush: Ble jo litt godlynt humor av det i ettertid, men alle må få ha en viss tabbekvote.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er prisverdig at hw.no kommenterer saker som har et lokalpolitisk (norsk) perspektiv, men mye tyder på at de ikke treffer målgruppen.

 

Det er betegnenede at kommentarfeltet fylles av "lurt å innrømme feil" og "+1", i stedet for synspunkter på hvordan IKT Norge forvalter sin rolle som bransjeorganisasjon...

Lenke til kommentar

Det er prisverdig at hw.no kommenterer saker som har et lokalpolitisk (norsk) perspektiv, men mye tyder på at de ikke treffer målgruppen.

 

Det er betegnenede at kommentarfeltet fylles av "lurt å innrømme feil" og "+1", i stedet for synspunkter på hvordan IKT Norge forvalter sin rolle som bransjeorganisasjon...

 

Jeg ble ikke så mye klokere av din kommentar heller...

Mulig at du også er utenfor målgruppen da?

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Jeg vil egentlig påstå at alle som ikke allerede har fibernett installert i husveggen er innen målgruppen siden dette kan/kunne ha gått utover villigheten til folk med å betale for oppkobling fra leverandørene. Det koster tross alt penger å installere fibernett i dag siden de fleste selskaper graver ut stamnett og fiberkabler helt ut til sluttkunder.

 

Hadde saken stemt overhodet som først antatt hadde selskapene fått et enormt problem med å selge inn fibernett. Jeg har selv jobba som selger for altibox og må si det at folk generelt ikke er villig til å betale 2-4000 kr eller mer for å få en ny kabel i veggen. En må komme med gode nok argumenter til kundene hvorfor de bør gjøre det, selv om fibernett egentlig burde være et produkt som selger seg selv...

 

Jeg for min del mistet jobben nettopp fordi jeg ikke var flink nok til å argumentere for meg ved salg til potensielle kunder.

Lenke til kommentar

Nah, for hvermannsen kan nok 2-4000 kroner være langt mer enn de ønsker å betale for å få fibernett. Så jeg tror nok absolutt ikke at det selger seg selv til den prisen.

 

Jeg ville faktisk selv vært en smule skeptisk til om jeg ville lagt 4000 i fiber framfor å kjøpe de delene jeg har lyst på til spillemaskinen min, lever i dag helt fint med Gets Small abbonement. Så lenge jeg fortsatt baserer meg på kabeltv og stort sett ikke laster ned mer materiale enn at det lar seg gjøre over en natt eller to, og linja holder WoW gående, så er jeg godt fornøyd.

 

I mitt perspektiv vil enhver fordyring av fiber gjøre det enda mindre attraktivt, og jeg tror fortsatt de fleste av oss som følger hardware.no er noe over gjennomsnittet interesserte. Samtidig, voksent gjort av IKT-Norge å innrømme tabben!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...