Gå til innhold

Inception-spill på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok fyren overvurderer seg selv kraftig. Batman Begins var bra, men Dark Knight og Inception ble bare kjedelige. Uansett er det veldig lagt fra å lage filmer til å lage spill.

 

LOL, det er vell heller bare du som lever i din egen sære verden. Både Inception og TDK ligger innen top 10 på IMDB, og hvis det noen som helst ranking på de beste filmene som eksister, så er det denne som gjelder. Dog har jeg forsatt til overs til å møte en person in real life som synes noen av de filmene er dårlig, personlig er de lett blant de beste filmene jeg har sett også

 

Men å lage et like bra spill som filmene er det en lang vei imellom ja

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jeg har diskutert de filmene mer enn nok, så jeg gidder ikke ta det en gang til. Jeg syntes de filmene var elendige. Takler du ikke det er det ditt problem.

 

Nei, at du synes en herlig filmskaper "overvurderer" seg selv fordi du synes filmene hans er elendige er faktisk kun, og bare kun ditt problem, fordi 98 % av den resterende befolkningen mener noe helt annet.

Lenke til kommentar

Jeg har diskutert de filmene mer enn nok, så jeg gidder ikke ta det en gang til. Jeg syntes de filmene var elendige. Takler du ikke det er det ditt problem.

 

Nei, at du synes en herlig filmskaper "overvurderer" seg selv fordi du synes filmene hans er elendige er faktisk kun, og bare kun ditt problem, fordi 98 % av den resterende befolkningen mener noe helt annet.

 

Hva feiler det deg? Selv en fanboy som deg må da skjønne at jeg snakker om mine egne meninger?

Lenke til kommentar

Jeg har diskutert de filmene mer enn nok, så jeg gidder ikke ta det en gang til. Jeg syntes de filmene var elendige. Takler du ikke det er det ditt problem.

 

Nei, at du synes en herlig filmskaper "overvurderer" seg selv fordi du synes filmene hans er elendige er faktisk kun, og bare kun ditt problem, fordi 98 % av den resterende befolkningen mener noe helt annet.

 

Hva feiler det deg? Selv en fanboy som deg må da skjønne at jeg snakker om mine egne meninger?

Nettopp. Dine egne meninger er derimot ganske ulik mange andres. Så fyren overvurderer ikke seg selv.

Lenke til kommentar

Jeg har diskutert de filmene mer enn nok, så jeg gidder ikke ta det en gang til. Jeg syntes de filmene var elendige. Takler du ikke det er det ditt problem.

 

Nei, at du synes en herlig filmskaper "overvurderer" seg selv fordi du synes filmene hans er elendige er faktisk kun, og bare kun ditt problem, fordi 98 % av den resterende befolkningen mener noe helt annet.

 

Hva feiler det deg? Selv en fanboy som deg må da skjønne at jeg snakker om mine egne meninger?

Nettopp. Dine egne meninger er derimot ganske ulik mange andres. Så fyren overvurderer ikke seg selv.

 

Han svarte ganske greit for meg ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...