Gå til innhold

Armani designer Galaxy S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er mye penere enn visse andre designtelefoner. Ser man på prisen i tillegg så fremstår den som rene røverkjøpet.

 

Ikke at jeg gidder å betale så mye for en telefon, men når folk går mann av huse for iphone i samme prisklasse så skjønner jeg godt prissettingen. Samsung er selvsagt takknemlig for nordmenns kjøpemani.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
men når folk går mann av huse for iphone i samme prisklasse så skjønner jeg godt prissettingen
Dette ble en litt unødvendig sammenligning av deg syntes jeg, for det første så koster vell ikke iPhone (4) 6'000kr, selv ikke 32GB modellen uten binding?For det andre så blir det litt teit å fremstille iPhone (4) som en dyr "designertelefon" som folk går mann av husene for når Samsung Galaxy S ikke var noe billigere enn iPhone (4) når den kom på markedet selv, noe som også artikkelen kort nevner.
Lenke til kommentar

mrhanky, man KAN kjøpe mobiler for mye, men man MÅ ikke. Såvidt jeg vet kommer Galaxy S i 8 og 16 GB, så hvis man vil ha enda mer, må man betale for minnekort. Man får seg fett en 16GB iPhone 4 til 4500 kroner, men man kan også velge å kjøpe samme mobil til 10.000 om man vil. RamGuy gjorde et helt saklig argument, men du måtte spre 13åring-attituden din i kommentarfeltet. Så selv om RamGuy ikke har bevist seg som fanboy, må jeg vel poengere at det trolig er bedre å være fanboy enn en liten sinnatagg sånn som deg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...