Gå til innhold

Fjernstyr mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden skal man fjernstyre en mobil (som allerede er en lite dings) med en enda mindre dings?!

Er det mange som har problemer med at mobilen er for stor(??) og upraktisk i enkelte situasjoner, så man rett og slett må ha en endra mindre dings for og drive på den? :ermm:

 

Ser ikke helt bruksområdene til denne gitt.

Lenke til kommentar

Kjekt å ha, kjekt å ha...

 

Da kan man legge vekk mobilen i møter, trening, skoletimer eller i bilen, og likevel ha kontroll ved å kikke på "armbåndsuret".

Det store spørsmålet blir prisen, og når X10-serien blir oppgradert til Android 2.1 slik at den virker (den vil etter planen også virke på andre fabrikkanter som leverer Android 2.x)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor så mange fortsatt er kritiske til nye ting.

 

Får denne skjermen en klokke (noe den garantert gjør), og kanskje utformingen blir litt bedre etter hvert, så er nok dette noe som fort kan bli veldig populært. Man kan ikke bestandig ha mobiltelefonen liggende lett tilgjengelig, så da er det vel greit å ha et armbåndsur som viser om noen har ringt osv.

Fjernstyring kan også benyttes for å opprette en telefonsamtale hvis du allerede bruker handsfree.

 

Da kan man legge vekk mobilen i møter, trening, skoletimer eller i bilen, og likevel ha kontroll ved å kikke på "armbåndsuret".

Tilføyer; Går tur i skogen med telefonen i ryggsekken. Eller noe som jeg ofte gjorde i sommer, tar meg en joggetur med telefonen liggende i lommen på camelbak-en.

Lenke til kommentar

Har nå sett en liten youtube-snutt om denne dingsen, må si nerden i meg likte denne! Men hvordan er det med tredjeparts "apps" til denne? Fjernkontroll til Spotify f. eks, med albumart og greier?

 

Skulle gjerne hatt mobilen dypt i lomma, og lest sms, fått kalenderpåminnelser, fjernstyrt musikk og fått tweets og updates på håndleddet :)

 

Hva tror folket prisen på denne blir?

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skal man fjernstyre en mobil (som allerede er en lite dings) med en enda mindre dings?!

Er det mange som har problemer med at mobilen er for stor(??) og upraktisk i enkelte situasjoner, så man rett og slett må ha en endra mindre dings for og drive på den? :ermm:

 

Ser ikke helt bruksområdene til denne gitt.

Når mobiltelefonene begynner og få skjermer på 7" kan det være veldig greit og få ting som SMS rett på håndleddet fremfor å måtte dra frem den "digre mobilen". Syntes det er en grei kombinasjon for å slippe og dra med seg både mobil og laptop.

Lenke til kommentar

det hadde vert fetere om de hadde lansert den med en klokkereim.

Og hatt klokkedisplay som skjermbeskytter. Da skulle jeg seriøst vurdert å kjøpe en.

 

Den fins med klokkereim, søk etter dette produktet på youtube ;)

Og klokkedisplay som skjermbeskytter går sikkert an, men vet ikke om det er default.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...