Gå til innhold

Problemer med USB 3.0-levering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ASUS til å le hele veien til banken?

Heller gråte vil jeg tro. De overnevnte i artikkelen er nemlig ikke de eneste produsentene av USB 3.0 brikkesett, ref. at de fleste HK produsenter har produkter med USB 3.0 allerede, men med flere som laget 3.0 brikkesett ville det være mer konkurranse, og dermed lavere priser for dem som implementerer dem i produktene sine... bl.a. Asus.

Lenke til kommentar

Jeg ser heller ingen grunn til at Asus skulle fryde seg noe spesielt over dette. Både Gigabyte og Asus bruker den samme kontrolleren fra NEC i dag på de HK jeg har vært borti, så det er som MrLee sier bare færre leverandører å velge mellom for HK produsenter som Asus, Gibabyte, mf.

 

Selv ser jeg frem til dette kommer som en integrert del av chipset, som jeg antar det vil gjøre i overskuelig fremtid. Slik det er i dag er det begrenset til et par USB porter, og man må ha egen NEC programvare som ligger å kjører som tray/awareness. Det virker i det hele tatt litt ettermontert og midlertidig. (Og det er det vel forsåvidt også... :p )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Min versjon er på en Xtreme Design Motherboard og var seff dyr (1500kr) og håper jo at USB 3.0 ikke er dårlig når jeg får meg en usb 3.0 dings. Hovedkort som skal tåle det meste men jeg kjøpte det kun for den utrolige lyden og det at kanskje pcen varer lengre.  

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Videre har brikkeutviklerne måttet lage sine egne drivere, fordi Windows 7 støtter ikke teknologien.

 

Videre har brikkeutviklerne måttet lage sine egne drivere, fordi Windows 7 ikke støtter teknologien.

 

WTF? Er akkurat samme feilen i Google/Opera artikkelen. Er det oversatt fra engelsk på en eller annen måte?

 

Edit:

 

Det viser seg at Google Instant støtter ikke Opera, men det finnes et triks.

Endret av Session^^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Videre har brikkeutviklerne måttet lage sine egne drivere, fordi Windows 7 støtter ikke teknologien.

 

Videre har brikkeutviklerne måttet lage sine egne drivere, fordi Windows 7 ikke støtter teknologien.

 

WTF? Er akkurat samme feilen i Google/Opera artikkelen. Er det oversatt fra engelsk på en eller annen måte?

 

Edit:

 

Det viser seg at Google Instant støtter ikke Opera, men det finnes et triks.

 

Ja det er sant jeg måtte installere egne drivere. Men det tok jo 5 sekunder. Ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...