Gå til innhold

Manchester City FC


Latias

Anbefalte innlegg

Manchester City

 

b_11.png

 

  • Stiftet: 1880
  • Kallenavn: The Citizens, The Blues, City
  • Hjemmebane: City of Manchester Stadium (47 726), Manchester
  • Manager: Italy.png Roberto Mancini
  • Kaptein: Ivory_Coast.png Kolo Touré
  • Siste opprykk: 2002
  • Beste ligaplassering: Ligamester i 1937 og 1968
  • Forrige sesong: 5. plass
  • Andre meritter: FA Cup (4 ganger), Cupvinnercup (1 gang), Ligacup (3 ganger)
  • Europacup: UEFA Europa League
  • Offisiell hjemmeside: MCFC.co.uk
  • Norsk hjemmeside: ManchesterCity.no
  • Wikipedia: Engelsk - Norsk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og slenge dritt om denne gyselige terroristen kunne vi ikke gjort i en samletråd? Nå har Latias, oppretteren, gitt dritten en egen plass og i mine øyne bidratt til å rekruttere City fans på forumet. For tro meg, de kommer.

 

Tråden burde dynkes i parafin og brennes ned før noen flere ser den.

 

Ble trist inni meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vis City signerer Ballotelli og Milner så har de 39 mann på førstelaget. Det er helt sinnsykt. Og jeg tviler på at de får solgt unna så mange heller. De fleste klubbene som ville vært interesert i City's rester har nok ikke råd til å matche lønningene til City.

Husk at spillere under 21 ikke trenger å registreres.

Lenke til kommentar

Og slenge dritt om denne gyselige terroristen kunne vi ikke gjort i en samletråd? Nå har Latias, oppretteren, gitt dritten en egen plass og i mine øyne bidratt til å rekruttere City fans på forumet. For tro meg, de kommer.

 

Tråden burde dynkes i parafin og brennes ned før noen flere ser den.

 

Ble trist inni meg.

Hehe, tror vi er kapable til å sette eventuelle City-fans på plass. :cool:

 

Le Professeur: Men må de ikke ha vært i klubben/landet i tre år først?

Lenke til kommentar
Le Professeur: Men må de ikke ha vært i klubben/landet i tre år først?

Nope. Spillere under 21 år trenger ikke å registreres for å kunne spille i PL. Det klubben må passe på er at det er minst 8 homegrown spillere som er registrert, og da må man kanskje bruke noen av de under 21 for å fylle kvota. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Vis City signerer Ballotelli og Milner så har de 39 mann på førstelaget. Det er helt sinnsykt. Og jeg tviler på at de får solgt unna så mange heller. De fleste klubbene som ville vært interesert i City's rester har nok ikke råd til å matche lønningene til City.

Husk at spillere under 21 ikke trenger å registreres.

Jeg er ikke 100% sikker, men jeg tror det er tallet med spillere over 21.

Lenke til kommentar

Vis City signerer Ballotelli og Milner så har de 39 mann på førstelaget. Det er helt sinnsykt. Og jeg tviler på at de får solgt unna så mange heller. De fleste klubbene som ville vært interesert i City's rester har nok ikke råd til å matche lønningene til City.

Husk at spillere under 21 ikke trenger å registreres.

Jeg er ikke 100% sikker, men jeg tror det er tallet med spillere over 21.

Tallet er 29, 31 hvis vi teller Robinho og Gunnar Nielsen som er på utlån. Uansett er det alt for mange, men det tyder jo på at blant annet Onuoha, Johnson, Ireland, samt dødt kjøtt som Etuhu, Logan osv er på vei ut.

 

Latias: Ja, bare måten du forklarer det på er utrolig komplisert. Det er ikke vanskeligere enn at 8 må være homegrown (som vil si ha vært i en engelsk klubb i minst tre år før han fylte 21 år). Sol Campbell er homegrown, det samme er Cesc Fàbregas.

 

Tipper City beholder Given, Hart, Richards, SWP, A. Johnson, S. Taylor, Barry, Lescott, og allerede der har de 8 homegrown spillere. Tror Mancini har kontroll.

Lenke til kommentar

Og slenge dritt om denne gyselige terroristen kunne vi ikke gjort i en samletråd? Nå har Latias, oppretteren, gitt dritten en egen plass og i mine øyne bidratt til å rekruttere City fans på forumet. For tro meg, de kommer.

 

Tråden burde dynkes i parafin og brennes ned før noen flere ser den.

 

Ble trist inni meg.

This

Lenke til kommentar

Wow. Så hyggelig at du, Latias, lagde en tråd om byrivalen, og klubben min - Manchester City. Jeg er city-supporter, og har vært det siden 2003. (...så ikke kom å si at jeg at jeg er fanboy pga. at araberfolket kom til oss ;))

 

Tallet er 29, 31 hvis vi teller Robinho og Gunnar Nielsen som er på utlån. Uansett er det alt for mange, men det tyder jo på at blant annet Onuoha, Johnson, Ireland, samt dødt kjøtt som Etuhu, Logan osv er på vei ut.

Følger meg ganske så trygg på at Michael Johnson og Ireland ikke forsvinner i år. Onuaha håper jeg blir - har sansen for både på og av banen. Ser han har blitt linket til en rekke klubber de siste dagene. Mer usikker på Etuhu og Logan (har ikke så stor kjennskap til dem). Poenget er jo nettopp det dere var inne på her - å ha mange selvproduserte spillere i stallen. Så ville vært selvmord å solgt noen av disse spillerne.

 

Hehe, tror vi er kapable til å sette eventuelle City-fans på plass. :cool:

Lykke til!

Lenke til kommentar

Få ganger har jeg hatt en bedre følelse enn de gangene jeg begynte å føle hatet mot City inne på Bishops. Det er alt jeg hater ved fotball samla opp i en massiv klubb. Har enda til gode å møte en norsk City-supporter og er veldig interessert i å høre hva noen av de på forumet mener om tingene blant annet tingene Latias og Game lister opp. Nydelig komponert innlegg forresten. Det stikker i hatnervene mine når jeg leser om shitty.

 

They go to Wrexham and Cardiff on Euro-aways,

they go to Wrexham and Cardiff on Euro-aways,

they go to Wrexham and Cardiff on Euro-aways,

'cause City are a massive club!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...