Gå til innhold

Anmeldelse: God of War III (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nahh jeg ville ikke gitt det mer enn 8/10 da jeg misliker innestengte rom.

 

du trekker et spill 2 karakterer før du i det hele tatt har spillt det.. pga av innestengte rom?! hjelpe meg.. Faktisk noe av det dummeste jeg har hørt :p

 

Kanskje prøve spillet først, deretter klage på at innestengte rom kanskje hemmer spillet..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Nahh jeg ville ikke gitt det mer enn 8/10 da jeg misliker innestengte rom.

 

du trekker et spill 2 karakterer før du i det hele tatt har spillt det.. pga av innestengte rom?! hjelpe meg.. Faktisk noe av det dummeste jeg har hørt :p

 

Kanskje prøve spillet først, deretter klage på at innestengte rom kanskje hemmer spillet..

 

fins det en demo ute?

 

Er ikke veldig keen på spill med kun hack and slash

Lenke til kommentar

Demoen er ute ja på PSN.. men den er ikke repsresentativ, hvertfall ikke i følge anmelderne.. Synest selv demoen var helt ok.

 

God of War er helt likt på feks Dantes Inferno som også er et hack'n slash spill.. bare at det er så inni granskauen mye bedre! Noe som også viser igjen på anmeldelsene, 73 mot 94! på metacritics!

Om du ikke liker hack'n slash så fett nok, men om du først skal spille et, så er det god of war, det er det ypperste innen sjangeren, og både spillverket og gamer er vel enig om at det er et av tidenes actionspill.

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei og mer nei:

 

Han er Kratos – gudekongen Zevs sønn, og han er mildt sagt forbanna.

 

Skulle akkurat til å lese anmeldelsen, og så finner jeg en såpass grov feil allerede i første avsnitt. Da må jeg bare få spørre, har anmelder spilt GoW 1 og 2? Kratos var en helt vanlig spartaner med en kjærlig familie og feit villa, helt til hans blodtørst på slagmarka fikk han til å inngå en pakt med Ares. SOM DERIMOT VAR ZEVS SØNN OG KRIGSGUDEN. Argh.

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei og mer nei:

 

Han er Kratos – gudekongen Zevs sønn, og han er mildt sagt forbanna.

 

Skulle akkurat til å lese anmeldelsen, og så finner jeg en såpass grov feil allerede i første avsnitt. Da må jeg bare få spørre, har anmelder spilt GoW 1 og 2? Kratos var en helt vanlig spartaner med en kjærlig familie og feit villa, helt til hans blodtørst på slagmarka fikk han til å inngå en pakt med Ares. SOM DERIMOT VAR ZEVS SØNN OG KRIGSGUDEN. Argh.

 

Er nok desverre du som tar feil der. Hvis du har spilt God of War 2 så får du vite det der

Lenke til kommentar

Urk, hadde faktisk glemt siste bit av God of War II. Måtte faktisk spille gjennom siste segmentet nå, og der får man jo forsåvidt vite det. Videre undersøkelse viser dog at Athenas siste ord kan ha vært retorisk/ledende, personlig tviler jeg på at han faktisk er Zeus sønn i ordenes rette forstand. Uansett, ignorer forrige innlegg.

Lenke til kommentar

Halleluja. Fra de 3 timene jeg fikk se spillet på kino, kan jeg ikke si meg mer enig med anmeldensen. Gleder meg jævlig til det kommer i hus.

 

fins det en demo ute?

 

Er ikke veldig keen på spill med kun hack and slash

Jeg tviler på at det finnes noen som gir God of War en reell sjangse som ikke liker det. Hvertfall om man liker litt vold og og knallgod action. Serien har en fantastisk gripende historie også. Vanskelig å ikke like spør du meg.

 

edit: å sammenligne det med vanlig hack n slash blir ... feil.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Det anbefales absolutt å ha spilt gjennom de første spillene i serien før man prøver seg på 3-ern. Historien er sentral for denne serien.

 

Men det er ikke verre enn å gå til innkjøp av God of War Collection til PS3 (eller hva den heter). Da får du de to første spillene spillbare på PS3, med forbedret grafikk.

Lenke til kommentar

Urk, hadde faktisk glemt siste bit av God of War II. Måtte faktisk spille gjennom siste segmentet nå, og der får man jo forsåvidt vite det. Videre undersøkelse viser dog at Athenas siste ord kan ha vært retorisk/ledende, personlig tviler jeg på at han faktisk er Zeus sønn i ordenes rette forstand. Uansett, ignorer forrige innlegg.

Joda, både Ares og Kratos er Zevs' sønner, dette ble vel bekreftet i en av ekstra-filmene i 2'rn. Nå skal det også sies at Zevs i mytologien var en notorisk og kaninkåt skjørtejeger og hadde veldig mange barn, de aller fleste av gudene på Olympus og greske helter stammer fra ham.

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne at spill som Bayonetta, Dante's Inferno osv, har fått full score på andre spillnettsider. Dette spillet er 10 ganger bedre, og man kan jo ikke dette spillet høyere enn 10 :(

 

Poenget mitt er at slike "kopier" av GOW seriene ikke burde ha fått så bra score som dem fikk.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...