Gå til innhold

I pose og sekk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke hits på noen av dem i Prisguiden, og PhotographyBlog skrev om dem for kun få dager siden. Det tok desverre litt tid før vår henvendelse om info kom frem til den norske importøren, men det skal gå raskere fra nå av, håper vi.

 

http://www.photographyblog.com/news/lowepro_pro_runner_aw_series/

 

Pressemeldingen vi fikk var imidlertid datert 4 januar eller noe slikt, så gudene vet.

Lenke til kommentar

For et sammentreff. Jeg var inne og kikket på disse på lowepro.com i går og så meg foreløbig ut Fastpack 350 som den heteste kandidaten for mitt bruk. Plass for 1 kamera, 5 mellomstore objektiver, PC, termos, appelsiner, kvikklunsj og et ekstra plagg.

Fastback serien er forsåvidt bra. Men jeg synes skulder-remmene er noe slappe. Jeg har en fastback 200, og skulder-remmene der er mye dårlige enn på mini-trekker og flipside.

 

Pressemeldingen vi fikk var imidlertid datert 4 januar eller noe slikt, så gudene vet.

Kan være at personen som svarte meg, svarte på generelt grunnlag og ikke spesifikt om Pro Runner serien ...

Lenke til kommentar

Testet Pro Runner 450 AW på Fotomessen 2010. Den virker som en god oppgradering fra sekken jeg har nå, en Fastpack 350 som er alt for liten. Must have, kanskje..

Var ikke klar over den nye serien da. Sikler litt på en PR 350AW. Flipside 300 er akkurat litt for liten og mangler PC lomme.

 

Har også en Minitrekker som er akkurat passe. Men den mangler også en PC lomme. Det er til en 12.1" laptop jeg trenger plass til. Maks 13.3".

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2345tsdfg

Syns en tusenlapp for en sekk er helt overkommelig, og i forhold til hva du får og hvorlenge det holder så er ikke Lowepro så dyrt.

Brukt Lowepro i årevis, enda ikke slitt ut en bag, ikke noe som har revnet eller løsnet. Har både kjøpt nytt og brukt og det funker utmerket. De har gode glidelåser og andre smådetaljer som du over tid setter stor pris på, syns og de har litt finere finish/detaljer enn endel andre merker. Skal en si noe stygt om de så er de billigste modellene ikke så gode å gå lenge med hvis du stapper de full. Du får det du betaler for! Men f.eks mini trekker eller tilsv er tiln et kupp i forhold til funksjon og comfor.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...