Gå til innhold

Test: Samsung S3650 Corby


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For ~1200 kr synes jeg det er ganske mye for pengene. Man kan selvsagt ikke forvente det samme av denne som av langt dyrere telefoner.

 

Men jeg savner en ting: Hva er oppløsningen på skjermen?

 

Agreed, det er ekstremt mye telefon for pengene. Er markedetes absolutt billigste touchtelefon, iallefall med kapasitiv touch, den er passe rask, lett å skrive meldinger på og har en del widgets som kan minne om smartere telefoner til mange tusen kroner mer.. skjønner ikke helt hva som er forventet av testerene, men en 4'er er likevel en fortjent karakter :)

 

Oppløsningen er 240 x 320

Lenke til kommentar
En fjesboktelefon uten wi-fi virker ganske tullete, egentlig, men man skulle jo tro mobiloperatørene satte pris på sånt.

 

Det kan virke tullete, men jo mer de skal skvise inn på telefonen av utstyr, jo dyrere blir den også.. ikke sant? Og dyrere telefoner har jo mange leverandører med alt dette utstyret, da kommer den inn i et marked den ikke er laget for å konkurrere mot.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig, jeg vedder en femmer på at vanvittig mange flere som befinner seg i målgruppen til denne her, har tilgang til wi-fi, enn 3G. Klart det må spares inn på rimeligere modeller, men her sparker de beina under på hele konseptet.

 

 

Du kan ha et poeng her ja. Eneste jeg kan forholde meg til er mine kunder, og foreløpig er det overraskende lite kids som bryr seg om wi-fi eller 3g. Men kan jo være trøndelag som er litt sært her ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Guttungen fikk denne her til bursdag. Med unntakt av at minnekort ikke fulgte med (men det er nå en billig investering), så har jeg fint lite å utsette på denne her. Likte den bedre enn Nokia 5800 som jeg sitter med, selv om sistnevnte er bedre til å spille av musikk.

 

Som ungdomsmobil er den vel ganske komplett. Voksne vil vel ha litt mer juice.

 

Med forbehold om at Internet ikke er testet særlig ut, det er lite aktuelt å bruke for guttungen enn så lenge :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...