Gå til innhold

Rykte: HTC HD3


ballah

Anbefalte innlegg

Ønsker at denne er sann ja!

 

"Kilde" Xda Developers

 

The Official HTC HD3 Specifications

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

The Official HTC HD3 Specifications from HTC Workers: Available: November 2010

- Processor: 1.5 GHz Qualcomm Snapdragon: 1080p Video Ready

- RAM Memory: 1 GB

- ROM Memory: 1 GB

- Internal Memory: 16 GB

- External Memory: microSD Card Up to 32 GB

- Screen: 4,5-inch 1280 x 800 pixel 16 million color Multi-touch

- Camera: 8 megapixel Xenon flash, With HD Video Recording 1280 x 720 pixel

- Front Camera: Video Call And Chat

- 4G: Up to 100 Mbps

- WLAN: WiMAX And Wi-Fi

- OS: Windows Mobile 7

- Bluetooth: v2.1 with A2DP

- Ports: HDMI, USB 2.0, 3.5 mm audio Jack

- Video Support: Windows Media Video, HD Video, DivX, MPEG4, DVR-MS4

- Battery: 1800 mAH

- Talk Time: Up to 8 hours: Standby Time: Up to 300 hours, Internet-WiFi And 4G: Up to 7 Hours.

 

 

________________

edit: stod GB ;)

Endret av ballah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på at HD3 blir en flaggskiptelefon for Microsoft og WM7 og hvor viktig dette er for MS så har jeg ingen problemer med å tro at de kan finne på noe slikt.

 

HD2 som vel er den beste WM 6.5 telefonen vi har i dag klarer vel såvidt de kravene som det ryktes at MS vil sette for WM7.

 

Personlig så har jeg enorm tro på at Microsoft klarer å skape suksess med WM7, og jeg tror at de kan klare å lever noe slikt iløpet av året. Det er jo ikke første gang at vi har sett info om at vi får 1.5Ghz Snapdragon iløpet av året, og 1GB minne er da ikke så utenkelig.

 

Skjermen er det eneste jeg har litt problemer med å forstå, da jeg ikke helt ser poenget med en så mange pixler, men man vet aldri.

 

edit:

Men så har jeg godt over snittet tro på hva MS er kapable til da, men MS har enkelt og greit overbevist meg såpass kraftig det siste året at jeg tror de klarer å lansere noe som virkelig "revolusjonerer".

Endret av karakas
Lenke til kommentar
HD2 som vel er den beste WM 6.5 telefonen vi har i dag klarer vel såvidt de kravene som det ryktes at MS vil sette for WM7.
Det er jo ikke første gang at vi har sett info om at vi får 1.5Ghz Snapdragon iløpet av året, og 1GB minne er da ikke så utenkelig.

Dette har jeg ikke lest, hva slags kilder har du?

 

men MS har enkelt og greit overbevist meg såpass kraftig det siste året at jeg tror de klarer å lansere noe som virkelig "revolusjonerer".

Dessverre er jeg ikke imponert over WM..

Endret av apegryn
Lenke til kommentar
Dette har jeg ikke lest, hva slags kilder har du?

 

Er bare å ta ett søk etter 1.5Ghz Snapdragon så finner du mange, de har til og med snakket om en 2-kjerner på 1.5Ghz iløpet av året, men da er det snakk om lansering, og vi vil nok ikke se telefoner med disse iløpet av året.

 

1.3 Ghz kan vistnok leveres til produsenter iløpet av denne måneden så da er det ikke utenkelig at de kan få 1.5Ghz prosessorer iløpet av første halvdel.

 

Dessverre er jeg ikke imponert over WM..

 

Problemet Microsoft har slitt med er enkelt og greit at de har måttet dra med seg ting fra eldre versjoner som gjør utviklingen vanskelig. Om du ser på de gode mobil-OSene vi har i dag så er både Android og IphoneOS nye OS som ikke har disse problemene, mens f.eks. Symbian har mange av de samme problemene som WM pga at de har videreutviklet ett gammelt OS for å imøtekomme dagens krav.

 

Men på tross av dette så er jo HD2 ansett som en av de beste telefonene på markedet i dag. Riktignok mye pga Sense, men det er fortsatt WM i bunnen.

 

Men med WM7 så vil de ikke lenger slite med etterslep fra eldre versjoner, og dette tror jeg at kan utløse potensialet som ligger i Microsofts mobilgruppe. Alt er selvfølgelig bare rykter og synsing i dag, men jeg liker det jeg hører og leser og som sagt så har jeg troen på WM7.

 

Men vi får se hva som skjer på MWC og MIX.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...