Gå til innhold

Red Dead Redemption med problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Tror det de sikter til er bugs i animasjonen eller sånne bluehell hull her og der kjent i andre GTA spill.

Men kan være at de ansatte som sier dette bare fordi de er sure på hvor mye tid de skal brukte på dette spillet.

Hør på samme låt i seks år og hvem som helst blir lei.

 

På seks år regner jeg også med at kartet man skal spille på er ganske enormt.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg lurer på når databransjen skal bli moden nok til å ta veloverveide beslutninger og innse at de må høre på fagkompetansen som ikke alltid kommer i form av en "leder". Dette gjelder ikke bare spillbransjen, men jeg ser at det er ekstra texas-tilstander der.

 

Virkelig synd at elendig ledelse ødelegger for et enormt potensiale.

 

Jeg kan tenke meg at veldig mange spillutviklere totalt mister gnisten, kreativiteten, inspirasjonen osv. når det er slike tilstander i bransjen. Virkelig synd og man mister nok mange flinke og "geniale" mennesker fra bransjen når det er slik.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Fra kommentarfeltet. Mike Bradley:

 

The saddest part of the above is that Red Dead Redemption (the game the entire studio is working on) is an organic disaster of the most epic proportions. The pain just might be worth it for everyone if the work was worldclass and they could proudly place it on their resumes as they walk away from that mess. Sadly, it is anything but, and Bitter is correct mismanagement up and down the Rockstar chain is the direct cause. Red Dead Revolver 2: Dead On Arrival.

Lover ikke bra med bare noen måneder til deadline... Kanskje ser vi en utsettelse?

 

Spillet må visstnok selge hele 5 mill for å gå i pluss. Red Dead Revolver solgte 1,5 mill... Modern Warfare 2, Resident Evil 5 og Assassin's Creed 2 var de eneste actiontitlene som greide 5 mill+ i fjor.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Denne linken kan forklare litt mer om hva som plager de.
Jeg har vært under slike forhold flere ganger i den norske databransjen siste 15 år. Dette var ikke sjokkerende eller spesielt uvanlig for meg å lese.

 

Working six days a week: True (sometimes 7 before a big deadline)

Salary increases below inflation: True 1-1.5% annually despite fabulous performance reviews

12 hour days: The norm, but often 14-16 hours several days a week

Taking a Saturday off: Better request it several weeks in advance and expect a guilt trip too.

Been on this train for over a year.

It's a video game people. Find a way to make one without imposing unethical, illegal, and debilitating working conditions.

Det er databransjen og selv i et land som Norge skjer dette vesentlig oftere enn man tror. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Generelt i mange it-selskaper (små & store) er det periodevis slikt. Glad jeg er ferdig med det stresset :)

 

Eneste måten en ansatt kan få beskyttet rettigheter er å "stå sammen" dvs organisere seg. Hadde man nevnt det for dem, hadde nok folk rullet rundt på golvet av latter. It-verden er texas, så hvorfor ikke lage et spill av det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Er veldig skeptisk til det om at spillet er en katastrofe.. siden uttalelsene kommer fra irriterte ansatte. Bare sutring fordi de ikke er lovet høyere lønn eller noe når spillet lanseres.

Tror ledelsen ser forskjell på noe ubrukelig og noe bra.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Tror nok du bør lese på kildene til Joystiq og Gamasutra før du uttaler deg.

 

Her er det snakk om at konene til diverse Rockstar-ansatte gir varsko, på lik linje som EA Spouse'n gjorde tidligere. Mannen hun er gift med jobber seg i hel for dem.

 

Se http://www.joystiq.com/tag/rockstar-spouse og les http://www.gamasutra.com/blogs/RockstarSpo..._themselves.php

 

Bildet fra Simpsons sier vel alt: http://www.blogcdn.com/www.joystiq.com/med...derimg580px.jpg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...