Gå til innhold

Droid kommer til Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser ikke ut til å være store forskjeller mellom de to telefonene bortsett fra nettverkstøtten.

To forskjeller er at den europeiske utgaven ikke har google maps turn by turn navigering.

Til gjengjeld er den utstyrt med multitouch. :)

om jeg har forstått det rett så har droid også multitouch, men verizon ba motorola om å skru det av som default eller noe i den dur...

 

ikke det, jeg stille meg fortsatt tvilende til nytteverdien av slikt på en mobil, spesielt en med fysisk tastatur...

Lenke til kommentar
Fin tlf dette! Bare det ikke hadde vært for at den var så stor. Syns de kunne utnytta plassen litt bedre slik som HTC har gjort på HD2 ;)

At det var? HD2 er større. HD2 er riktignok 2,7 mm smalere, men har ikke hardware keyboard. Litt skivebom å kalle tidendes smaleste slider telefon for stor.

 

Uansett, hvem faen velger telefon utifra hvor stor den er? Det finnes absolutt INGEN grunner til å gå Windows Mobile over Android.

Lenke til kommentar
Fin tlf dette! Bare det ikke hadde vært for at den var så stor. Syns de kunne utnytta plassen litt bedre slik som HTC har gjort på HD2 ;)

At det var? HD2 er større. HD2 er riktignok 2,7 mm smalere, men har ikke hardware keyboard. Litt skivebom å kalle tidendes smaleste slider telefon for stor.

 

Uansett, hvem faen velger telefon utifra hvor stor den er? Det finnes absolutt INGEN grunner til å gå Windows Mobile over Android.

 

Å herremin!! Jeg sa ikke at HD2 er mindre en Droid, men at den utnytta plassen bedre!

Lenke til kommentar
Da får du formulere deg bedre.
Bare det ikke hadde vært for at den var så stor.

 

Tenkte du lenge på å finne noe feil med innlegget nå?! Dust! Alle har sine meninger! Innlegget mitt var også skrevet på en positiv måte ovenfor HD2, selv om du hater WM, så trenger du ikke bli så jævla sur fordi jeg mener noe om en Android mobil!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...