Gå til innhold

Spillverket lanserer Counter-Strike servere (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På TIDE! :p

 

Dette var gladnyhet. skulle til å klage på at det ikke office er med i syklusen, men det er egentlig bra, da jeg bruker store deler av spill-tiden min på en office only bane.

 

Nå er det bare å få byttet det defekte MB-et og komme tilbake i primaformen.

Kommer muligens til å sende inn en adminsøknad også. Men det er mulig jeg er for sær og pratsom til å passe..? :hmm:

 

Uansett: Fantastisk nyhet! Kjenner virkelig abstinensene etter 3 måneder uten en eneste dag med CS..

 

Edit: CS nicket mitt er 2ball(s) så jeg blir lett å kjenne igjen :thumbs:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Samme her 2B'1, har ikke spillt på år og dager, men nå er pcen igang med CSS :D

 

Nå er det vel i nærheten av 1-2 uke® siden sist jeg spilte CSS, men for meg er det leeenge :p Har hatt så mye annet å drive med. Uncharted 2, FIFA 10, PC-kabinett-greier, kjøp av headset, og mye annet. Jeg får prøve å komme i gang å spille litt aktivt på spillverkets nye CSS-server nå til helgen tror jeg. Bare synd at gaming-tastaturet mitt er litt problematisk for tiden... :(

Lenke til kommentar

Bare hyggelig.

 

Ban awp på serveren.

Evt. ikke. AWP er et våpen som alle andre, har både fordeler og ulemper og taktikker.

 

Derimot kan en grense på AWP være greit, slik at man slepper folk som bare kamper dørene med AWP på de_dust2.

Nå har ikke jeg spilt CS på veldig lenge, så aner ikke hvordan "kulturen" for slik er.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...