Gå til innhold

Stor tiltro til Natal (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

godt noen har tro på dette for det har ikke jeg. jeg holder meg til spill med håndkontrolleren så kan de som liker å trimme foran 360'en sin gjøre det.

 

ser ikke helt markedet for dette, ser ut til å dette mellom alle stoler. wii eiere er fornøyd med wii og har mer tro på ps3 sin motion control da den vil være mer funksjonell med vanlige spill.

Lenke til kommentar

VEL, ikke hopp av glede enda.

 

Se denne videoen og legg merke til hvor lang tid det går mellom dama rører armer til figuren på skjermen rører armen... blir jo håpløst å spille dersom det blir slik =(

Se filmen hos Youtube

 

Personlig tror jeg nok Sony's 1:1 tracking vil fungere mye bedre, også fordi du holder en fysisk kontroll som gir deg feedback hvis du skyter noen. Hvordan skyter du noen med Natal? Later som du trykker på avtrekkeren i lufta?! lol

 

Jeg har sagt det før og jeg har ikke blitt overbevist enda, om HVORDAN man skal spille f.eks. skytespill eller andre "hardcore" spill med Natal. Hjelper ikke meg at Hideo er interessert i Natal (ref TGS09), hvis de ikke finner en genial måte å løse det på.

 

Her spilles forøvrig Resident Evil 5 på PS3 med DualShock 3 i en hånd for å gå, og så skyter og snur de seg med "PS3 wand". Jeg ville helst sett analog stick på PS3 wand men etter å ha holdt PS3 kontrolleren min i en hånd og en fjernkontroll i den andre, innser jeg at det kan funke fint, og vil gjøre det billig å kjøpe bare Wands.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Natal er langt ifra ferdig utviklet på disse videoene. De kan ikke regnes som vitner om hva Natal kan gjøre.

 

Ser for meg Strategispill og Fps/rollespill som det som blir mest laget til Natal.

 

Pek en finger og skyt på skjermen må jo være tøft.

 

Særlig ser jeg muligheter med ett Fallout spill eller Elder Scrolls spill feks.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...