Gå til innhold

Pirate Bay-kjøper konkurs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eh, hvordan kan man kjøpe noe om man ikke har pengene til det?

Det finnes mange måter å gjøre dette på. To muligheter:

1: Du inngår avtale om å kjøpe en tjeneste eller vare, si f.eks. at du leier inn en snekker. Snekkerfirmaet sender så ut en faktura på langt mer enn du kan betale.

2: Du ringer GE Money Bank eller en annen tilsvarende sjappe og får et forbrukslån på langt mer enn du kan håndtere, kjøper ny motorsykkel og et enormt stereoanlegg.

 

Ingenting i veien for at dette også kan skje på langt større skala – oppkjøpet av RJR Nabisco er det morsomme og klassiske eksemplet. (Barbarians at the gate, for de uinnvidde ...)

 

Ellers er det da ikke slik at man går konkurs når man er begjært konkurs. Jeg kan begjære Aker Holding konkurs i dag, uten at det vil ha noen som helst effekt.

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

Ikke bra for TPB gutta at de rotet med en såpass useriøs forettningsmann , dette kan definitivt lage store problemer om skuta skal selges.

 

Men reserveplanene er trolig klar, så jeg regner med at skuta deles opp og man ender opp med kjappe små torpedobåter som kan senke de kraftigste slagskipene til riaa og mpaa.

Lenke til kommentar
Ikke bra for TPB gutta at de rotet med en såpass useriøs forettningsmann , dette kan definitivt lage store problemer om skuta skal selges.

 

Men reserveplanene er trolig klar, så jeg regner med at skuta deles opp og man ender opp med kjappe små torpedobåter som kan senke de kraftigste slagskipene til riaa og mpaa.

Finnes massevis a torrent siter som er større og raskere en pirate bay, de foretrekker imidlertid å holde seg unna rampelyset. pirate bay er meget mediakåte, sansynligvis fordi de ønsker å selge.

Lenke til kommentar
Ikke bra for TPB gutta at de rotet med en såpass useriøs forettningsmann , dette kan definitivt lage store problemer om skuta skal selges.

 

Men reserveplanene er trolig klar, så jeg regner med at skuta deles opp og man ender opp med kjappe små torpedobåter som kan senke de kraftigste slagskipene til riaa og mpaa.

Finnes massevis a torrent siter som er større og raskere en pirate bay, de foretrekker imidlertid å holde seg unna rampelyset. pirate bay er meget mediakåte, sansynligvis fordi de ønsker å selge.

 

Hvis jeg ikke har fått med meg historien helt feil så er den slik;

 

TPB gutta selger for å slippe søkelyset, de legger den ikke ned pga TPB har blitt såpass stort og står for noe de ikke ønsker at skal forsvinne. TPB (guttene) holder nå på med å lage avtaler/nye torrent sider om å få inn innholdet fra TPB inn på andre sider bare litt mer skjult.

 

Han duden som har kjøpt TPB tror jeg egentlig kan være med på hele opplegget sånn sett! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...