Gå til innhold

Chrome 3.0 lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper jeg nå endelig kan skrive @ i Chrome :hrm: Sliter med det på begge maskinene jeg bruker. Den ene vil rett og slett ikke skrive @ mens den andre viser den på skjermen, men ikke forstår den eller totalt ignorerer den. M.a.o. klin umulig å fylle inn mailadressen sin i diverse skjema/inloggingsmenyer.

Merkelige er at IE, FF og Opera ikke sliter med det.

 

Noen som vet om det går an å bruke et alternativt suffix i Chrome? Slik at man kan velge mellom .com og .no ved å trykke Ctrl+Enter eller Ctrl+Shift+Enter, eller noe lignende?

Lenke til kommentar
Håper jeg nå endelig kan skrive @ i Chrome :hrm: Sliter med det på begge maskinene jeg bruker. Den ene vil rett og slett ikke skrive @ mens den andre viser den på skjermen, men ikke forstår den eller totalt ignorerer den. M.a.o. klin umulig å fylle inn mailadressen sin i diverse skjema/innloggingsmenyer.

Jeg har installert Chrome på flere maskiner, blant annet den jeg sitter på nå. Har ikke noe problemer med dette. Tror nok det er dine oppsett som er problemet her.

Lenke til kommentar

Ender opp med å bruke Chrome til eBay-handel siden Firefox kræsjer hver gang jeg logger inn hos Paypal, og må si jeg blir stadig imponert over hvor mye raskere Chrome viser sidene. Skal sies at jeg har en haug med extensions i Fx jeg virkelig liker, men om Chrome senere får liknende funksjoner via extensions og likevel klarer vise sider så raskt som vanillaen gjør, så er det ikke tvil om hva som blir primær browser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...