Gå til innhold

HTC Leo er avbildet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne virket jo snasen, om den får god batterilevetid, høy oppløst OLED-skjerm og minijack tror jeg den kan bli sterkt vurdert her i gården, endelig en Windows Mobile telefon med oppgående maskinvare så det hvert fall har potensiale til å kunne flyte nokså bra, om den kommer med Windows Mobile 7.0 kan det bli bra!

 

Skjermen dog være kapasiv, om den i det hele tatt skal bli vurdert.

 

 

Hva er det som gjør at folk liker Android så godt? (har ikke prøvd det selv)

Har bare erfaringer med iPhone OS og Symbian OS generelt og selv om jeg finner førstnevnte litt bedre så syntes jeg at de begge fungerer nokså tilfredsstillende så fremt til mobilen har god nok maskinvare til å drive det hele rundt.

Lenke til kommentar

WOW for en mobil :)

Håper de har gått for kapasitiv skjerm... Å putte inn en resistiv skjerm vil jo ødelegge en så og si perfekt telefon :S Akkurat som nokia har gjort med N900.. Resistiv skjerm passer i minibanker osv.. Ikke på en mobiltelefon uten knapper, hvor skjermbrukervennligheten er helt avgjørende...

Dette ser ut til å bli en god telefon, så jeg håper HTC velger skjermteknologien som er best til mobilbruk, og ikke driter seg ut..

Ellers synes jeg spesifikasjonene ser utrolig interessante ut, og designet bra.. 1ghz det burde vel få selv WM til å gå helt glatt..

Lenke til kommentar
Den er avbildet med en Touch Pro 2 ja. Svakt at ikke redaksjonen kan se forskjell på disse modellene :thumbdown:

Det er faktisk svakt! Spesielt etter å ha brukt HTC Touch Pro 2 i veldig lang tid. Jeg vil nok kalle det en slurvefeil. Takk for påpekning!

 

Fortsatt litt svakt, ja du endret navnet. Men skjermstørrelsen står fortsatt som 3,8". Noe den ikke er.

Lenke til kommentar
Håper de har gått for kapasitiv skjerm... Å putte inn en resistiv skjerm vil jo ødelegge en så og si perfekt telefon :S Akkurat som nokia har gjort med N900.. Resistiv skjerm passer i minibanker osv.. Ikke på en mobiltelefon uten knapper, hvor skjermbrukervennligheten er helt avgjørende...

Jøss...så mobiler med resistive skjermer er nærmest ubrukelige? Personlig tror jeg at jeg ville gått for en mobil resistiv skjerm, slik at den også kan brukes på varme og klamme sommerdager...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...