Gå til innhold

God of War Collection til PS3

Bear^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kilde

Så, samlepakke av God of War og God of War 2 til PS3 i oppskallert versjon med 720p, AA og 60 bilder i sekunde.

Er sagt å komme i forbindelse med julesalget noe jeg tror er en ufattelig genial løsning av Sony. Sitter selv med God of War på PS2 men tror faktisk jeg blir å investere i dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig goe nyheter! ;D Om jeg var i tvil før, så er jeg ikke det nå! Det blir en PS3 på meg!! GoW spillene er så utrolig konge! GLEEDER MEG SOM F*EN!

Skrevet

Ikke dumt, da blir det jo en mulighet til å teste de to første før jeg hopper på #3 til året :)

Ikke spilt de to første siden jeg aldri gadd å kjøpe meg en PS2, så gode nyheter til å se hva alt ståheiet er om :thumbup:

Skrevet
Ikke dumt, da blir det jo en mulighet til å teste de to første før jeg hopper på #3 til året :)

3'n kommer neste år, mars hvis jeg ikke bommer. Så du har god tid ;)

Skrevet

3'n kommer neste år, mars hvis jeg ikke bommer. Så du har god tid ;)

Var det ikke det jeg skrev?

Skrevet

Kilde

Nå er det dessverre slik at Europa ikke får denne før 2010. Gode nyheter derimot er at spillet kommer på 1 sonefri blu-ray, så for de av oss som vil kan man importere disse fra USA eller Canada.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...