Gå til innhold

Sniktitt: Heavy Rain (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper bare de klarer å holde historien gående. Fahrenheit var episk bra, men på slutten falt det sammen. Det virket som om noen andre hadde tatt over historieskrivingen og ikke helt fått med seg hva som hadde skjedd fram til det punktet. Jeg har imidlertid klokketro på Heavy Rain!

Lenke til kommentar

Leste om dette i et blad for en stund siden (Edge, tror jeg), og ifølge dem er det en scene der man spiller en dame som får en pistol rettet mot seg og blir tvunget til å strippe. Aner ikke hva som skjer om man klarer den sekvensen (eller ikke klarer den...), men vet ikke helt om jeg har lyst til vite det. Mistet uansett lysten på spillet der og da.

Lenke til kommentar
Leste om dette i et blad for en stund siden (Edge, tror jeg), og ifølge dem er det en scene der man spiller en dame som får en pistol rettet mot seg og blir tvunget til å strippe. Aner ikke hva som skjer om man klarer den sekvensen (eller ikke klarer den...), men vet ikke helt om jeg har lyst til vite det. Mistet uansett lysten på spillet der og da.

 

eeeehm javel ? :) SLikt ser vi da på vanlige filmer hele veien vel... ?

 

Gleder meg noe vanvittig !

Lenke til kommentar
Leste om dette i et blad for en stund siden (Edge, tror jeg), og ifølge dem er det en scene der man spiller en dame som får en pistol rettet mot seg og blir tvunget til å strippe. Aner ikke hva som skjer om man klarer den sekvensen (eller ikke klarer den...), men vet ikke helt om jeg har lyst til vite det. Mistet uansett lysten på spillet der og da.

 

eeeehm javel ? :) SLikt ser vi da på vanlige filmer hele veien vel... ?

 

Gleder meg noe vanvittig !

 

Som passiv deltaker, ja. Det er noe annet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...