Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fikk vite mer enn jeg ville vite om dama, hvorfor ville de få fram dette?


Gjest Guest_Gutt19_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Gutt19_*

Hei.

 

Jeg ble med dama på fest til vennina hennes. Vi dro dit tidlig og dagen var herlig. Så kom kvelden og det var tid for drikkeleker: har aldri leken.

Hver gang venninene fikk sjans til å stille et spørsmål, stilte de spørsmål som de visste hun selvfølgelig måtte drikke på. Jeg tror jeg fikk høre om samtlige ONS`s og andre seksuelle sprell hun hadde hatt.

Hvorfor gjorde de dette? Tror de jeg blir tiltrukket av å høre det eller no?

Dama er jo veldig sjenert og det tok to måneder før vi hadde sex, så jeg trodde liksom ikke hun hadde ligget med alle som prøvde seg. Etter å ha hørt om de 6-7 ulike partnerene hun hadde hatt seg med i forrige sommer og høst før hun traff meg var jeg rimelig jekket ned.

Også var det meg da, jeg fikk sjansen til å stille spm. Jeg ville dra et spørsmål jeg ikke trodde noen ville drekke på - "Jeg har aldri hatt trekant". Bombe, dama drakk.

 

Faen å jeg ble tatt med buksa nede på den festen, var liksom ikke særlig hypp når dama var dritkåt i det vi skulle legge oss. Hadde de verste bildene surrende rundt i hodet.

 

Var det morro for venninene å gjøre dette, eller morro for dama å se min reaksjon? Eller ville de teste om hvor tilføyelig jeg er? Ser ikke meninga i å la din partner få vite så mye?

Er det bare sånn jenter har det morro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jenter liker å tøyse med (blant annet) hverandres seksuelle erfaringer. "Jeg har aldri"-leken blir ofte sånn. Jeg kan ikke se for meg at dette var rettet mot deg fra venninnenes side, som "jenter flest" tror jeg heller de ville tøyse med kjæresten din.

Det var kjedelig at du fikk vite alt på denne måten, hvor du ikke hadde mulighet til å spørre selv eller si stopp. Nå som du allerede vet det tror jeg du burde slå deg til ro med at hun har hatt et sexliv før hun møtte deg og at det er fortid. Ingen av dere kan gjøre noe med det, uansett om dere vil eller ikke! Du bør enten slutte å tenke på det, eller lære deg å akseptere det. Det viktigste er jo at dere er sammen nå :)

Lenke til kommentar

Ellers kan du bare legge igjen ei hundrelapp på senga neste gang dere har hatt sex, så tar hu kanskje hintet om at et liv som løstøs ikke lønner seg. Virker som hu var ei sklie, så du fortjener langt bedre. Er noen av oss gutta som før eller seinere må slutte å ta enhver slangremus inn i varmen, ellers lærer jo kvinnfolka aldri.

 

Tro meg når jeg sier dette, men hennes sex-erfaringer vil hjemsøke deg for RESTEN AV FORHOLDET. Spesielt ille vil det bli når hu blant annet nevner "mange gutter liker den posisosjen" osv. før/etter sex, for da kommer du med en gang på hvem hu har fått de erfaringene fra. Bilder av 3-4 av hennes ekser overlever alle, men her ere snakk om 7 gutter i løpet av ei ferie + trekant.

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar

Herregud så pripne dere (menn) er - klager på at kvinner er pripne, men de på dere selv. :no:

 

Sier som about; det var en kjedelig måte å finne dette ut på, særlig mtp at du ikke hadde/har muligheten til å spørre selv eller stoppe spørrerunden, men utover det synes jeg at du ikke burde tenke mer på det. Fortid er fortid - vi har alle en. :) Om du mot formodning ikke skulle klare å la være å kverne rundt fortiden hennes burde du heller vurdere å gå fra henne - det kan ikke være sunt for noen av dere å ha det sånn.

Lenke til kommentar

Jeg-har-aldri-drikkeleken ender som regel med en del ubehagelige overaskelser hvis man leker den bl.a. med sin bedre halvdel. Derfor jeg alltid styrer unna de lekene når jeg er i forhold.

De gjorde det nok ikke for å irritere deg, eller for å få deg til å vite akkurat det. Det er bare noe som kommer frem av en sånn drikkelek og var vel heller ment som morro for alle som satt rundt.

 

Som Penance skrev så har alle sin fortid. Noen har eksperimentert mer enn andre, og selv om de kanskje ikke er så stolte av den fortiden, så er den nå der.

Du må bare finne ut av om du kan leve med den fortiden, og heller fokusere på nåtiden og fremtiden. For det er jo faktisk den som teller.

I mine øyne har mine potensielle partneres seksuelle fortid null og niks å si, så lenge hun holder seg til meg når vi er sammen, og at det er kun jeg som tar hun med til sengen hver kveld. :)

Lenke til kommentar

Det spørs litt på alderen deres, men at hu har hatt andre sex-partnere må du nesten bare gå ut i fra. Hvis det er det at du ikke fikk det noe før du hadde jobba i 2 mnd som er problemet, så burde du ta det litt positivt. Det betyr jo at hu hadde følelser for deg og ikke ville gjøre de større før hun viste at de ble gjengitt...

 

Det å finne en kjæreste i en alder av 18-20 uten sengebakgrunn, skal du være "heldig"

Lenke til kommentar

Venninene til dama di køddet med deg på samme måte som mange gutter gjeerne kødder på samme måte om de har muligheten. Det er ikke for å være jævlige og det er ikke for å være morsomme, de bare kødder med deg og dama di.

 

Om du ikke liker at dama di faktisk har hatt seg med andre enn deg vil jeg faktisk gå så langt som å si at det er ditt eget goddamn problem. Det er ikke hennes skyld at du ikke liker henne eller hva hun har gjort tidligere. Det betyr jo muligens også at hun faktisk liker deg utrolig godt og ikke ville ta ting for fort med deg.

 

Take a chill-pill.

 

Det at dette var før dere ble sammen er jo også et veldig punkt. Hva hun har gjort før dere ble sammen har etter min mening du ikke noe med.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_T.S_*

Må bare si at jeg ikke trodde hun var en Jomfru eller noe :p

Og det tidligere seksuelle livet til min partner bryr jeg meg egentlig ikke så mye om.

Men det var bare sjokket, at alt kom på en gang og på den måten. Ikke skjønte jeg meninga heller, men var vel bare for å kødde med dama (gjøre henne flau framfor meg eller noe?)

 

I går tok hun opp emne igjen, når det bare var meg og henne. Og forklarte seg litt og sånn. Virka som hun angret på en del. Det skal også sies at jeg ikke har sagt at jeg tenkte på det, utenom den natta på festen når jeg bare viste litt mindre lyst enn vanlig. Jeg går ikke med de bildene oppe i hodet til vanlig, men det bare rullet rundt den kvelden. Fortid er fortid.

 

Det jeg trenger å tenke på er nåtiden og framtiden jeg vil ha med henne :D

Lenke til kommentar
Fortid er fortid.

 

Det jeg trenger å tenke på er nåtiden og framtiden jeg vil ha med henne :D

Thats the spirit, champion : )

 

Sigh.... enda en flyfille tatt inn varmen.

Håper ikke du er seriøs nå, fra vilket standpunkt kan man være prippen på antallet sexpartnere noen har hatt FØR deg? Kan bli problematisk om hun har pult 100stk i en alder av 17-å-et-halvt. Skjerpings, ville du godtatt det om din fremtidige ikke ville mer fordi hun fant ut hvor mange du hadde harva over?

Lenke til kommentar
Venninene til dama di køddet med deg på samme måte som mange gutter gjeerne kødder på samme måte om de har muligheten. Det er ikke for å være jævlige og det er ikke for å være morsomme, de bare kødder med deg og dama di.

 

Om du ikke liker at dama di faktisk har hatt seg med andre enn deg vil jeg faktisk gå så langt som å si at det er ditt eget goddamn problem. Det er ikke hennes skyld at du ikke liker henne eller hva hun har gjort tidligere. Det betyr jo muligens også at hun faktisk liker deg utrolig godt og ikke ville ta ting for fort med deg.

 

Take a chill-pill.

 

Det at dette var før dere ble sammen er jo også et veldig punkt. Hva hun har gjort før dere ble sammen har etter min mening du ikke noe med.

 

Jeg signerer denne jeg! Kunne ikke sagt det bedre selv

 

Dere som ber han slå opp med dama fordi "han fortjener bedre" - hva vet vel dere om kjæresten hans? Jeg blir provosert. Dette gjorde hun før hun ble sammen med deg og da synes jeg ikke du skal dvele noe ved det. Vi jenter har ikke for vane å si "prøv denne possisjonen, exen min syntes det var deilig" og lignende ting. Herregud!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...