Gå til innhold

Anmeldelse: Street Fighter IV (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns sånne anmeldelser er ganske morsomme å lese pga de ikke bare er oppramsinger over hva spillet er, men heller hva spillet gir følelsen av. Dog hadde det vært greit med litt mer info om spillet, hva slags moduser som er med osv.

Lenke til kommentar

Godt skrevet anmeldelse, men henger meg på ønskene om litt mer konkret informasjon rundt spillbarhet, underholdningsverdi, hvordan spillet er i forhold til liknende spill og hvordan kontrollene fungerer.

 

Forresten, bildene linker til prisguide.gamer.no, som ikke eksisterer.

Lenke til kommentar

Street Fighter 2 var i sin tid så bra at jeg ikke fikk sove, og ringte inn 5 ganger daglig til Se & Hør konkurranser i håp om å vinne en SNES maskin. Det var en uoppnåelig verden for meg, hehe. Var ung og hadde ikke nok penger til det. Men Street Fighter IV, pfffh... Jeg gledet meg, men ble veldig skuffet. Men det må tydeligvis være noen aspekter av spillet som jeg rett og slett ikke registrerer, for det er mange som skryter av det.

 

Slike sloss spill er noe man ofte fort går lei av, men det kanskje gøyeste i disse dager jeg har prøvd må være Mortal Kombat vs. DC Universe. Det er faktisk ganske kult å banke opp Batman med Scorpion, løpe med Flash gjennom murbygninger med Supermann o.l.

 

Men slike spill er som sagt noe man går fort lei av...ihvertfall min mening :)

Lenke til kommentar

Man burde egentlig skille mellom det å spille et slossespill casual og å spille det på konkurransenivå. Blir som to forskjellige verdner.

 

Det er på hardcore-nivå man virkelig begynner å sette pris på mekanikker i spillet og karakterenes balanse osv. For casual-spillere kan jeg godt forstå hvorfor SFIV bare er "meh", og at man fort blir lei! :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...