Gå til innhold

AMD passerer 500 millioner prosessorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at det går oppover for AMD! er på min 3. AMD cpu nå (X4 955BE) men kanskje oppgradere til X4 965BE...?! får se!

Det er ikke rart at det går fler og fler cpuer fra AMD når en ser hvor mye du får for pengene i forrhold til intel! på min cpu må en ut med nesten 7000 ekstra for å få tilsvarende fra intel! da er ikke valget vanskelig!!!

Gratulerer og lykke til videre AMD!

Lenke til kommentar
Bestilte PhenomII X4 940BE i går, gleder meg!

 

Gratz til AMD.

 

Which reminds me, er AMD virkelig verdt det for tida? Tenker ein investerng i full AMD rigg kunne vore interessant, men eg aner ikkje kvaliteten vs pris vs ytelse. Har jo litt lyst til å støtte underdoggyen ;)

Lenke til kommentar
Bestilte PhenomII X4 940BE i går, gleder meg!

 

Gratz til AMD.

 

Which reminds me, er AMD virkelig verdt det for tida? Tenker ein investerng i full AMD rigg kunne vore interessant, men eg aner ikkje kvaliteten vs pris vs ytelse. Har jo litt lyst til å støtte underdoggyen ;)

 

AMD er absolutt verdt det! de har uten tvil de cpuene du får mest "bang for buck" av! min AMD Phenom II X4 955 Black Edition ligger bare bittelitt under de ultrahi-end cpuene fra intel men ligger mange tusen kroner under!

Også innen gpu er de bra! de klarer å få mest ut av Anti-Aliasing og Adaptive Anti-Aliasing og dette MERKES! jeg har et Saphire ATI Radeon HD4870X2 og det klarer det meste ganske bra! men prismessig ligger gpu'er ganske likt fra alle produsenter.

men full-AMD er å anbefale på det fulleste!

Lenke til kommentar

Digger AMD, har vel bare brukt deres produkter så vidt jeg vet, utenom Intel Atom prosessoren i denne lille saken da.

 

AMD er verdt det, fikk en myyye billigere pc med deres deler i forhold til Intel som er dyre som bare F, fil helst unngå dem resten av livet siden dem ikke passer for meg :whistle:

 

Gratulerer :new_woot:

Lenke til kommentar

Det er bare å gratulere AMD med 40 år!

 

Har dessverre bare en maskin (HTPC) med AMD prosessor nå, og denne skal oppgraderes med en Phenom II X4 905e over ferien.

 

Vi får håpe at de klarer seg i markedet fremover. En ting er iallefall sikkert. Det kommer til å bli tøft for de frem til neste generasjon mikroarkitektur og 32nm prosessorer i 2011.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er nok en liten fanboy jeg også. De siste 10 årene har det vært utelukkende AMD prosessorer for min del og det har blitt ganske mange av dem opp igjennom årene. Tatt livet av en hel del i ambisiøse overklokkings forsøk og diverse kjølemetoder.

 

De senere årene har jeg roet meg en hel del og har faktisk ikke oppgradert min X2 4200+. Men det kommer en ny X3 serie til høsten leser jeg her så da spørs det nok om det ikke blir en av de. Black Edition selvfølgelig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...