Gå til innhold

Windows 7 levert til produksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nåja dem har jo fjernet internett explorer så nå for dem pokker meg være fornøyd, det at opera ikke er fornøyd før dem kommer som eget ikon på windows etter innstalering for være deres problem.

 

opera er sikkert en bra nettleser men ærlig talt kan dem ikke forvente at konkurenten skal legge ved deres programvare, og på den måten gjøre markedsføringen for dem.

 

at windows 7 kommer jo gledelig, jeg har kjørt RC utgaven siden den kom og er fornøyd med den. Men jeg kommer mest antakelig ikke til å bytte til 7 siden jeg har vista ultimate lisens og er fornøyd med den. men er prisen riktig så kansje .....

Endret av Hercules
Lenke til kommentar
Hva er MSDN, og hva får jeg igjen for et medlemskap der?

 

MSDN er Microsoft Developer Network og er en pakke som gir utviklerne tilgang til Microsoft produktene for å kunne utvikle. Lisensene er ment til testmiljø og skal ikke brukes på produksjons pc'er. Noen år siden jeg har sett på det, men det koster noen tusenlapper i året.

 

For de som ikke driver med utvikling, men er på "IT Professional"/teknisk nivå så er Technet Plus ett alternativ. De får tilgang til Windows 7 på samme tidspunkt som MSDN. Med Technet Plus får du tilgang til det meste av server/klient/applikasjonsverktøyene til Microsoft (SQL, SCCM, OpsMgr, Vista, Windows 7 etc), men ikke utviklerverktøyene. Koster noe mindre enn MSDN, men fortsatt 2-3 tusen i året.

 

EDIT: A-Jay poengterte helt riktig at jeg glemte NETWORK i MSDN ;-). Takker.

Endret av plex-
Lenke til kommentar
Forferdelig og vente helt til 6. august med og installere når jeg vet det er ferdig, og nå har jeg tid..

Den kommer på torrent sidene før det. Legg den inn uten å taste inn key, så kan du bruke den i 30 dager. Så kan du rearme den...og så putte inn ekte key fra Microsoft når den tid kommer.

Lenke til kommentar
nåja dem har jo fjernet internett explorer så nå for dem pokker meg være fornøyd, det at opera ikke er fornøyd før dem kommer som eget ikon på windows etter innstalering for være deres problem.

 

opera er sikkert en bra nettleser men ærlig talt kan dem ikke forvente at konkurenten skal legge ved deres programvare, og på den måten gjøre markedsføringen for dem.

 

facepalmjzc.jpg

Endret av ilex
Lenke til kommentar
nåja dem har jo fjernet internett explorer så nå for dem pokker meg være fornøyd, det at opera ikke er fornøyd før dem kommer som eget ikon på windows etter innstalering for være deres problem.

 

opera er sikkert en bra nettleser men ærlig talt kan dem ikke forvente at konkurenten skal legge ved deres programvare, og på den måten gjøre markedsføringen for dem.

 

facepalmh.jpg

Var egentlig helt tom for ord når jeg leste det svaret på innlegget mitt, men det bildet sier mer enn tusen ord, takk :)

Lenke til kommentar

Okay. Så betyr det nå som et detaljert roadmap med datoer frem til endelig lanseringen av Windows 7 (som forøvrig har v6.1-kjerne) er blitt annonsert at vi ikke vil se mer skriverier om Windows 7 i media før ca 22. oktober når Windows 7 lanseres?

 

(bortsett fra alle 12-siders forbrukertestene 2 uker i forveien og alle sammenligningene med Vista, OS X og de ulike GNU/linux-distroene og klagene over at Microsoft har kopiert ditt og datt av den og den osv?)

 

Jeg bare spør...

Endret av kommers
Lenke til kommentar
nåja dem har jo fjernet internett explorer så nå for dem pokker meg være fornøyd, det at opera ikke er fornøyd før dem kommer som eget ikon på windows etter innstalering for være deres problem.

 

opera er sikkert en bra nettleser men ærlig talt kan dem ikke forvente at konkurenten skal legge ved deres programvare, og på den måten gjøre markedsføringen for dem.

 

1. Det er ikke bare Opera som er med på denne klagen, man også Firefox og Mozilla.

 

2. Opera har ikke bedt om å bli med som standard i Windows, etter hva jeg har lest var ønsket at brukere kunne velge en nettleser før de tok i bruk Windows. Hvordan MS løste dette og hvilke nettlesere de ønsket å ta med skulle være opptil MS. Skal ikke benekte på at Opera kanskje har noen baktanker da jeg tror om først MS skulle valgt andre nettlesere, så er nok Opera en sterk kandidat fremfor andre som Firefox, Safari, Chrome, etc.

 

3. Hvorfor skal de bli fornøyde med at de har fjernet IE? Det løser ikke ønskene til noen som har sendt inn klage, gjør egentlig så og si det motsatte og skaper i tillegg bare mer problemer for brukerne, som ofte EU og de som har lagt inn klagen får skylden for.

 

4. I praksiss så vil dette så og si kun gjelde butikkutgaven av Windows, det største salget er boundling av Windows med PC, der blir det opptil PC-produsentene og bestemme om IE skal få være med eller ikke, og mest sannsynlig som vil nok de aller fleste legge ved IE. Dermed vil EU og Opera få mye negativ omtale, samtidig som MS får levert IE med Windows til de fleste kundene.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Forferdelig og vente helt til 6. august med og installere når jeg vet det er ferdig, og nå har jeg tid..

Den kommer på torrent sidene før det. Legg den inn uten å taste inn key, så kan du bruke den i 30 dager. Så kan du rearme den...og så putte inn ekte key fra Microsoft når den tid kommer.

 

 

7600.16385 builden er på torrent sidene allerede, men dog uten en endlig crack ennå.

 

gått å høre at de er ferdige da. Nyter godt av RC1 her stålende fornøyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...