Gå til innhold

Nokia lanserer 6760 slide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er målgruppen for denne telefonen? Vanlige tenåringer trenger ikke S60, og de som faktisk trenger det, vil ha større skjerm enn 2,4" og evt touch screen. Mystisk telefon er jeg helt enig i.

 

Forresten, hvorfor har de ikke droppet den skrå delen under skjermen og den ekstremt store og stygge Nokia-logoen, og satt i en 2,8" touch skjerm i stedet?

Lenke til kommentar
Hvem er målgruppen for denne telefonen? Vanlige tenåringer trenger ikke S60, og de som faktisk trenger det, vil ha større skjerm enn 2,4" og evt touch screen. Mystisk telefon er jeg helt enig i.

 

Forresten, hvorfor har de ikke droppet den skrå delen under skjermen og den ekstremt store og stygge Nokia-logoen, og satt i en 2,8" touch skjerm i stedet?

 

Skulle spørre om det samme.

 

For mange knapper, for masse "pynt", for liten skjerm. Har vondt for å tru at denne blir noken suksess om den ikkje er grisebillig...

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Billege telefonar med nedskyvbart fulltastatur? Eg likar det! :3 Dette er nok eit tilsvar til LGs KT360, eller kva den heiter.. For den er jo faktisk veldig fin for dei som vil skrive mykje og som har skjønt at fulltastatur er tingen. ^^

 

Men den var jo ikkje akkurat nokon fryd for auget. Og den Nokia-logoen var berre malplassert.

Lenke til kommentar
Hvem er målgruppen for denne telefonen? Vanlige tenåringer trenger ikke S60, og de som faktisk trenger det, vil ha større skjerm enn 2,4" og evt touch screen. Mystisk telefon er jeg helt enig i.

 

Forresten, hvorfor har de ikke droppet den skrå delen under skjermen og den ekstremt store og stygge Nokia-logoen, og satt i en 2,8" touch skjerm i stedet?

 

Denne var vel ment for det amerikanske markedet, men der bel den vel heller dårlig mottatt. Nokia prøver vel å dumpe den ut i Europa for ikke å tape for mye på bomskuddet...?

Lenke til kommentar
Denne var vel ment for det amerikanske markedet, men der bel den vel heller dårlig mottatt. Nokia prøver vel å dumpe den ut i Europa for ikke å tape for mye på bomskuddet...?

Må faktisk si meg enig med poe, for en gangs skyld. Vet svært lite om det amerikanske markedet, men tror Blackberry-telefoner og andre merker med Qwerty-tastatur er vanlig der, i allefall vanligere enn i Europa.

Lenke til kommentar

S60, fulltastatur og ikkje touch-skjerm i ein billig telefon? :dribble: Men er det ikkje litt rart at ein "sosial-telefon" ikkje har Wi-Fi? Ville gjort telefonen litt dyrare, men for målgruppa skulle ein tru ein kunne spare på det på lang sikt.

 

Går eg frå 6210 Navigator til denne vil eg kanskje sakne GPS-en litt, men trur det vil vere det einaste. Må vurdere denne.

Endret av enixitan
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...