Gå til innhold

Anmeldelse: EA Sports Active (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ga dette deg noen målbare tall i tillegg til god samvittighet? Type vekt og kroppsmål.

Har et kvinnfolk med dårlig samvittighet og lite ork, så dette kunne vært midt i blinken for henne!

 

Hadde jeg vært glup, hadde jeg tatt en runde med målebåndet før jeg satte igang. Jeg har fått merkbare muskler på armene, der det før bare var fiskeboller. Tror det gjelder generelt for resten av kroppen også, derfor er vekta ikke helt til å trekke konklusjoner av (dessuten, skal jeg være helt ærlig, har det blitt en og annen is og iskaffe for mye nå på sommeren :blush:) . Mannfolket mitt har derimot gått ned fire kilo i løpet av samme måned (urettferdig!!), men han hadde en god del muskler fra før.

 

Generelt merker jeg bedring av kondisen og jeg har betydelig mer energi enn tidligere. Hvis du vil ha kvinnfolket i form, er nok ikke Active en dum tanke. Hun kan for eksempel starte på "lett", da vil hun ha runder på rundt 20 minutter som ikke bør slite henne alt for mye ut. Det virker som om rundene er lagt opp for at du skal holde pulsen på et fettforbrenningsmessig gunstig nivå, uten at det føles avskrekkende, selv for de med veldig like ork.

 

En annen fordel med Active er jo selvsagt at du kan trene i ro og fred hjemme, hvis det å stikke på treningssenter er for mye tiltak. Og en ting er i hvert fall sikkert, det er mye morsommere enn vektløft og trimsykkelsykling på nærmeste svettebule. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

HAHAHA Natal slår dette ruklet med glans skal jeg tippe på. Ville mye heller hatt en PS3 Action game med deres sensor enn dette tullet. Da tenker man vel ikke på at det er trening. Med natal slipper man jo å holde noen verdens ting.

Lenke til kommentar

@ Kjersti:

 

Da var spillet innkjøpt så får vi se om det blir brukt :) Får vel gi det en liten sjanse selv, sjansen for at jeg føler at jeg har kastet bort tiden min skal vel litt til!

 

Kommer nok til å avgå i døden begge to av stølhet de første dagene tenker jeg :)

Lenke til kommentar
@ Kjersti:

 

Da var spillet innkjøpt så får vi se om det blir brukt :) Får vel gi det en liten sjanse selv, sjansen for at jeg føler at jeg har kastet bort tiden min skal vel litt til!

 

Kommer nok til å avgå i døden begge to av stølhet de første dagene tenker jeg :)

 

"Ulempen" er vel at man trener ulike områder av kroppen, som man kanskje ikke nødvendigvis gjør til vanlig. Så noe stølhet må forventes :ph34r:

Men altså... det tok meg to dager før det ikke var spesielt plagsomt, jeg tror nok dere klarer dere fint.

Lenke til kommentar

Fruen la ned en økt i går, og var støl som en stokk i dag tidlig! Måtte bare smile da :)Har selv kjørt tre dager på rad nå, stølhet er det nok av her og!

 

Må si jeg er imponert og overrasket over hvor effektivt det faktisk er! Kan absolutt anbefale det videre selv :)

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet igår, og ble dødens sliten etter de første 20 minuttene. Anbefales til de som har lyst til å komme i bedre form, men er for late til å dra på studio.

 

Et minus var at spillet fryktelig ofte ikke registrerte bevegelsene mine (og da anbefaler treneren at jeg setter på instruksjonsvideoen)

Lenke til kommentar

@Merkwürdichliebe

Står i brukermanualen hvordan du skal koble til nunchuck for å slippe at bevegelsene ikke blir registrert(første side).

 

Virker veldig bra dette her . Hoppe side til side og kickups long er hardt for utrent kropp ;)

Kombinert med My Fitness Coach Cardio Workout så har du veldig bra treningspakke, der får en endelig skikkelig trening i boksing. Og du kan velge mellom å bruke to remotes eller remote+nunchuck.

 

Sjekk ut youtube

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...