Gå til innhold

Microsoft lagrer alt for deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft og Google kappes om å få tilgang til filene våre. En ulempe er faren for automatisk snoking og reklametilpasning. En annen er at de proprietære løsningene neppe blir kompatible med andre telefoner og systemer. Det vil gi en betydelig innlåsings-effekt.

 

Vet dere om noen uavhengige konkurrenter med backup-systemer som er åpne uansett telefonmerke?

Lenke til kommentar
Er det meningen at myphone.com går til en side som ikke har noe med microsoft eller det artikkelen skriver om?

 

myphone.com sender meg til http://www.phone.com/?myphone

Hvor er det linket til myphone.com? Det korrekte er uansett myphone.microsoft.com.

 

Er dette som står i artikkelen...

Ved å opprette en bruker på nettstedet Myphone.com, kan du sikkerhetskopiere en rekke ting fra mobilen din, som for eksempel:
Lenke til kommentar
Er det meningen at myphone.com går til en side som ikke har noe med microsoft eller det artikkelen skriver om?

 

myphone.com sender meg til http://www.phone.com/?myphone

Hvor er det linket til myphone.com? Det korrekte er uansett myphone.microsoft.com.

 

Er dette som står i artikkelen...

Ved å opprette en bruker på nettstedet Myphone.com, kan du sikkerhetskopiere en rekke ting fra mobilen din, som for eksempel:

 

Hei, beklager leifen, det er nå fikset.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Installerte My Phone og synkroniserte telefonen. Når jeg logger inn på websiden ser jeg at innholdet ligger der. Så tok jeg en hard reset på telefonen. Etter å ha installert Microsoft MyPhone på telefonen igjen, tenkte jeg å synke på nytt slik at jeg fikk kontakter mm. tilbake på telefonen. Dessverre så går ikke dette. Får meldingen - "Kan ikke koble til My Phone-tjenesten". Noen som vet hva som kan være feil? (Kan fortsatt se innholdet når jeg logger meg på websiden til MS My Phone).

 

En annen ting som skjedde er at jeg ikke kan surfe på nett med telefonen når jeg kobler inn USB-kabelen i datamaskinen, dette kunne jeg før. Kan fortsatt surfe via WLAN.

Har selvfølgelig prøvd My Phone når jeg er koblet til det trådløse nettet men det går altså ikke..

 

Edit: Kunne ikke synkronisere fordi jeg hadde feil dato/klokkeslett på telefonen...men får fortsatt ikke surfet på nett via USB kabelen

Endret av Panodil
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...