Gå til innhold

Nysgjerrig på Final Fantasy XIII? (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer det noen demo til 360 en gang i framtia? aldri vært helt fan av JRPG eller turn-based spill, men med tanke på hvor mange fans FF har har jeg litt lyst til å ihvertfall teste spillet

 

Er ikke annonsert noen demo for 360, men man skal vel aldri si aldri. Har ikke helt lykkes i å bekrefte hvorvidt demoen kommer til resten av verden på PS3 i det hele tatt når FFVII: Advent Children kommer hit på blu-ray i juni.

 

Ser egentlig aller helst at de konsentrerer seg om å få ferdig den vestlige utgaven istedenfor å spikre sammen demoer.

 

Den nye utgaven av ATB gir mye større flyt i kampene, så det vil ikke føles veldig turn-based, tror jeg. Vil du ha en mer gradvis overgang til ATB-systemet bør du prøve FFXII (PS2) som benytter seg av ADB som fungerer på en litt annen måte. Vil du hoppe rett uti det, og stiller med et åpent sinn, så gå for FF VII. Det er et av mine absolutte favorittspill, og det har holdt seg godt til tross for sine 12 runder rundt sola.

Lenke til kommentar

Det her (ikke for og flame eller irritere på meg noen med annen smak) tror jeg blir DEN verdige arvtageren etter FFVII.

 

har pløyet meg igjennom alle spill i FF serien etter at jeg fikk labbene fatt i FFVII med min første PS1.

 

og i mine øyne er det fint lite som har holdt i mot helheten (rett?) i FFVII.

 

så etter div video klipp og kjapp lesning her og der,

er min konklusjon som følger.

 

kan de holde en så god story, et så stort univers, å tro at de kan holde FF fans oppe med 2! spill og ikke 1. med samme flyt og dynamikk så vil jeg tro at de satser hardt og brutalt med disse 2 og jeg er villig til å endelig virkelig tro å håpe på at de har klart det.

at de endelig har klart og skape DET FF spillet som kan ta over tronen til FFVII.

 

(my 2 cents)

Lenke til kommentar

Håper jeg har demoen i neste uke, bestilt fra play-asia.com. Altså bestilte den nye final fantasy filmen, demoen er bare ett pluss :p

 

Demoen er faktisk på 5 GB, noe som får meg til å lure på hvordan spillet skal få plass på xbox 360, uten å ta i bruk 4-5-6 dvd'er eller komprimere lyd og video alt for mye.

Lenke til kommentar

Må si jeg hopper i taket av glede hvis det faktisk må flere DVDer til på X-box. Vet mange syns det er kronglete, men etter VII-IX så ble det på en måte litt av sjarmen for min del. Gleder meg så inni helvete til dette at jeg sliter med å ta det skikkelig inn over meg at det nærmer seg (Ja etter å ha ventet siden X-2 så er ikke et år til noe problem) Det ser ut til å bli et av de beste FF spillene noen gang.

Lenke til kommentar

Hehe ja faktisk så var det en kul følelse når jeg kom til enden av disc 1 på FFVII, tenkt så stort det er tenkte jeg :p.

 

Guds lykke, vaselin og en tannbørste så får man vel plass skal du se :)

 

Ikke vær så useriøs da Bear^:p Bli jo spennende å se hvordan de løser det, at det kommer ut vet vi jo allerede, men hva som ofres blir interessant.

Lenke til kommentar

OOOOH, min ble sendt i forigårs! :!: Venter nå bare på at den skal dumpe ned i postkassa mi! Ble en dyr affære, ca 635kr inkludert den grådige momsemomsen...men så skal det da ta halvannet til to år før vi får det her til lands, tatt i betrakning hvor lang tid det har tatt for X og XII og hvor lenge det er igjen til japansk release.

 

Så når vi har kost oss gjennom XIII er det bare å vente på Versus XIII!

Lenke til kommentar
Det her (ikke for og flame eller irritere på meg noen med annen smak) tror jeg blir DEN verdige arvtageren etter FFVII.

 

har pløyet meg igjennom alle spill i FF serien etter at jeg fikk labbene fatt i FFVII med min første PS1.

 

og i mine øyne er det fint lite som har holdt i mot helheten (rett?) i FFVII.

 

så etter div video klipp og kjapp lesning her og der,

er min konklusjon som følger.

 

kan de holde en så god story, et så stort univers, å tro at de kan holde FF fans oppe med 2! spill og ikke 1. med samme flyt og dynamikk så vil jeg tro at de satser hardt og brutalt med disse 2 og jeg er villig til å endelig virkelig tro å håpe på at de har klart det.

at de endelig har klart og skape DET FF spillet som kan ta over tronen til FFVII.

 

(my 2 cents)

 

Jeg har ikke spilt alle ff spillene å ikke har jeg spilt FFVII, men jeg har spilt bra mange spill opp igjennom tiden, men FFX er det beste spillet jeg noen gang har spilt:) lost oddysey var dritbra det og, men det var noe som manglett. Men all ære til FFserien:P de har laget de beste spillene opp igjennom tiden, med de beste storyene;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...