Gå til innhold

Metal Gear-serien ikke død (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er stor fan av MGS serien, om det skal komme et nytt spill så håper jeg at de fortsetter med den snike stilen, grafikken, humoren og slik historiene var(lange og "filmatisert"). Men Solid Snake & co trengs ikke å bli med, de hadde en verdig avslutning i MGS4.

 

Jeg gler meg uansett hvordan MGS5 blir.. :)

Lenke til kommentar

Halleluja! :D

 

Det nye MGS behøver vel ikke utarte seg som en fortsettelse på forgjengeren? Kan jo hende vi får en historie som starter før MGS1, eller mellom noen av de andre titlene. Så hvorfor klage over at det lages et nytt spill innenfor spilluniverset vi alle elsker når vi ikke vet noe om hvordan historien blir?!

Lenke til kommentar

Vel, MGS-serien har vært en kjempesuksess, og med 4erern som avslutning(som var helt konge) så tror jeg at hvis de skal fortsette med mgs'5 så blir det bare en skuffelse, og serien blir husket som kjempe bra men klarte ikke og oprettholde fasaden...

Synes de kan lage en helt nye serie, starte på nye figurer etc. og så kan de si "Fra skaperne av MGS-serien", og det selger som varmt hvetebrød, og hvis det er bra, så blir det jo to knall-serier :D

Lenke til kommentar
FYI kjære skribent så holder da Konami på med Metal Gear Touch, så fatter ikke hvordan serien kan ha vært død når de allerede lager et nytt? : s

 

Spørsmålet mitt da er hvor mye man bryr seg om en mobiltelefon-versjon av MGS4. Det er vel ganske klart at de må finne på noe mer enn det for å holde serien i live.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...