Gorguss Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 (endret) #1VIDEO 1.1.2 Bentguru (Warlock) vs Malgari (Hive Tyrant) Trykk på linken for å komme til video: http://www.wegame.com/watch/Bentguru_WA_VS_Malgari_HT/ Vi har laget vår første videocast. Først må jeg bare beklage at den er litt rotete, det er tross alt den aller første. En slags beta. Den er først og fremst myntet på spillere som spiller Warhammer 40,000: Dawn of War 2, men kan også være interessant for de som ennå ikke har skaffet seg det. Gi oss gjerne tilbakemeldinger på hva vi kan forbedre, jeg vet det er MYE. Også dersom det er noen som faktisk er interessert i å få fler norske shoutcasts. Jeg tror egentlig ikke miljøet er stort nok i Norge, men går jo ann å prøve. Dersom noen ønsker den originale replayen så er den lagt til som vedlegg. Bentguru_WA_VSMalgari_RA_.zip Endret 3. mars 2009 av Gorguss
Jext Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Veldig bra tiltak å lage videocast! Jeg digger dette spillet noe vanvittig, men er tydeligvis lite buzz om det på forumet. Beste RTS siden Company of Heroes, og faktisk enda bedre enn dette i mine øyne. Selve videocasten var vanvittig rotete med mye usaklig prat og sammensynching, men dette var jo tross alt den første. Matchen var skikkelig artig, makan til reversal er sjeldent å se. Kunne egentlig godt tenkt meg å være med på noe slikt som dette selv.
Gorguss Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 (endret) Er helt enig i det du sier her. Jeg tror Dawn of War 2 har potensiale til å bli en skikkelig rts favoritt for mange. Denne videocasten startet med at vi egentlig bare skulle teste om mic til Niiai fungerte ordentlig, for han bor i Bergen og jeg bor i Trondheim. Men så var kampen så spennende at vi fullførte hele greia. Neste videocast vil nok bli arbeidet endel mer med, samtidig som at Niiai må skaffe seg en ordentlig mic og ikke sitte på en mic integrert i den bærbare pcen sin. Dette betyr blant annet at all synching selvfølgelig vil bli klippet bort, og at det vil bli mer konkret info om abilities og tips om forskjellige counters. Er det noen spesiell type informasjon du er ute etter i en videocast av en RTS? Build orders, strategier, tomprat osv.? Endret 4. mars 2009 av Gorguss
Dr. Mobius Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Flott tiltak! Jeg pleier å se mye på slike live gamecasts på JustinTV. Artig å få noe "lokalt". Edit: Jeg synes faktisk dere gjorde en veldig bra jobb med kommenteringen. I og med at dere gjør dette "on the fly" så blir det mye mer levende, og jeg liker faktisk at dere knoter litt med volum og pausing. Dette gjør det mye mer interessant å følge med, i alle fall for min del. Vi liker mennesker og ikke roboter Endret 4. mars 2009 av YellowCake
Gorguss Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hehe, flott at du satte pris på den. Vi kommer nok til å fortsette å rote endel fremover også, vær trygg på det. Endret 4. mars 2009 av Gorguss
brillan Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 (endret) Digger spillet, synd det er så lite fuzz om det her på forumet. Har ikke en egen tråd engang Jeg og 2 kompiser har spilt det ca kvær dag siden release. Er ikke så god men har det dritgøy Edit: Mye feil informasjon Endret 4. april 2009 av Holdbrillan
jlek Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Fortsett gjerne med gamecasts! Selv om dere øyensynlig ikke er verdensmestere selv var dette veldig interessant for en DoW:2 scrub. Stå på!
Erlend85 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Syntes det var kjempe bra jeg! Mer! Nylig starta og artig å se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå