Gå til innhold

Nytt parti vil islamisere Oslo og Norge (Stortingsvalg 2009)


Anbefalte innlegg

Islam prøver å få i stand et politisk parti til høstens valg. Hvor store kan de bli? Ingen tvil om at de kan styre Oslo etter 2011 i hvert fall.

 

Kampsaker:

 

- vil gjøre morsmålsundervisning for innvandrere obligarotisk

- forby homofili

- forby alkohol

- forby svinekjøtt

- forby sex før ekteskapet

- billigere flypriser til Pakistan

- Norge ut av Afghanistan

- skal bli enklere med familiegjenforening

- automatisk visum til alle som gifter seg med norske statsborgere

- statslønnede imamer

- mer penger til moskeer

- forbud mot Muhammed-tegninger

- hijab i politiet

- egne sykehus og skoler for muslimer

- muslimsk statsminister

 

Kort sagt: islamisering av Norge.

 

Siv Jensen har skjønt alvoret, og advarer mot islamisering av Norge:

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=548187

 

Partiet - som mener jøder sto bak 11. september - er ganske fornøye med nordmenn som folkeslag, og kommer nok neppe til å oppfordre muslimer til jihad. De ønsker imidlertid å forby svin og alkohol. Sistnevnte kan forsvares av helseårsaker, førstnevnte kan ikke forsvares på annet enn religiøst grunnlag, med mindre partiet også ønsker å forby annet kjøtt.

 

Partiet, som også ønsker å forby sex før ekteskapet og homofili(!!!) satser på å ha ordføreren i Oslo om tre år, noe som ikke er direkte usannsynlig med tanke på andelen muslimer i hovedstaden.

 

Partiet har ikke bare religiøse kampsaker på programmet. De ønsker blant annet å senke bensinprisene, noe som kan bidra til flere stemmer i Oslos muslimske rånermiljø. Som et av verdens rikeste land, finner partiet det uforståelig at vi skal ha så dyr bensin. Med dette synet setter de standarden for logikk innad i partiet.

 

http://www.vl.no/samfunn/article4136838.ece

 

http://www.dagbladet.no/2009/04/19/nyheter...ringen/5783633/

Endret av thai-mat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fy flate as. jag dem på dør. religion og politikk skal holdes serpaert. Snart endelig kvitt krf så kommer det faen meg ett til.

 

alle muslimer skal da stemme dette, pga at det har med islam å gjøre ikeke sant? partiprogram og dyktige politikere har ikke så mye med saken å gjøre.

 

hva skal hjertesakene deres være da? uhjelp til muslimske land og flere moskeer? kjenner jeg blir skikkelig provosert.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
alle muslimer skal da stemme dette, pga at det har med islam å gjøre ikeke sant?

Hvorfor det? Tror du alle med muslimsk bakgrunn stemmer likt? De gjør ikke det med dagens partier heller, og det finnes tillistvalgte m/muslimsk bakgrunn både i Frp, Høyre, SV, og Arbeiderparti.

 

Å hevde at alle med muslimsk bakgrunn kommer til å løpe i flokk er i beste fall ignorant.

Lenke til kommentar

Jeg er for fri religion, og jeg er veldig imot at religion skal blandes inn i politikk, dette har Krf og Frp vert flinke til, så jeg er imot de, jeg er dermed imot dette partiet også og kommer aldri til og stemme på noen av de.

 

Men så lenge vi har et parti som heter Kristlig folkeparti så bør vi nesten ha et slikt parti også, vi er tross alt et demokrati (til en viss grad).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg kunne tenke meg at ingen flere innvandrere slippes inn i Norge. Har forsåvidt ingenting imot dem hvis de oppfører seg etter norsk lov, men Norge må få være norsk! :ohmy:

Lenke til kommentar

Saa ikke ordet Islam nevnt en eneste gang i den artikkelen, saa at de skal være fanatiske Islamske ekstremister er vel noe du trakk ut fra löse luften eller?

Det eneste problemet med innvandringen er manglende integrering, blir som to separate folk i samme land, noe som ikke er bra.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...