Gå til innhold

Flash for Iphone fremdeles ikke klart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amobil gjorde den feilen at du ikke vinket farvel til tabloid-huset EDDA. Dere skulle fulgt etter gamer.no. Men EDDA er mektig og forer Amobil med mobiler de ikke hadde hatt mulighet til tidligere. Også har de innpass i VG da. Er jeg stygg nå?...

 

Men til saken. Jeg vil ikke ha flash jeg. Slik det er nå slipper jeg all reklamen som er laget i flash og som bruker masse ressurser. Har ikke savnet det mange ganger i mobilen så langt.

Lenke til kommentar
Amobil gjorde den feilen at du ikke vinket farvel til tabloid-huset EDDA. Dere skulle fulgt etter gamer.no. Men EDDA er mektig og forer Amobil med mobiler de ikke hadde hatt mulighet til tidligere. Også har de innpass i VG da. Er jeg stygg nå?...

 

Hoho! Edda har ikke forsynt Amobil med én eneste mobil.

VG publiserer stort sett ikke våre nyhetsartikler, så VG har lite eller ingenting med dette å gjøre.

Nei, du er ikke stygg. Det hadde vært på sin plass å si det om det var riktig.

 

For øvrig handler artikkelen også litt om hvordan man vinkler det i forhold til andre IT-nettsteder:

http://www.itavisen.no/sak/802940/Endelig_flash_på_iPhone/

http://www.mobilen.no/wip4/naermer_seg_fla.../d.epl?id=35538

 

Vi har skrevet, som sant er, at det fortsatt ikke er kjent hva som egentlig skjer ;)

Endret av hitokiri
Lenke til kommentar
Flash Lite duger ikke?? Det at jeg i det hele tatt kommer inn på flashsider som dette med Flash Lite 3, burde få Mr. Jobs til å skjønne at Flash Lite absolutt har noe positivt å komme med på mobiltelefoner.

 

Og til dere som synes flash på mobiler er negativt, hørt om å skru det av når du ikke vil ha det?

Flash Lite 3 ligger minst to generasjoner etter, siden det er basert på Flash 8 og i tillegg nedskalert. Altså både foreldet og håpløst ineffektivt. Du kan jo sjekke denne siden med mobiltelefonen din, og fortelle meg om Flash Lite fremdeles duger: http://www.prophetsnowboards.com/

 

Websurfing ville vært et rent helvete dersom jeg ikke hadde hatt adblocking som stenger ute alt det meningsløse Flash-rælet i form av støyende annonser o.l. som finnes på alt for mange mange nettsider. Flash (Lite) er definitivt ikke noe savn på telefonen min - hvorfor skulle jeg ønske å installere noe som jeg likevel ville skru av?

Lenke til kommentar
Websurfing ville vært et rent helvete dersom jeg ikke hadde hatt adblocking som stenger ute alt det meningsløse Flash-rælet i form av støyende annonser o.l. som finnes på alt for mange mange nettsider. Flash (Lite) er definitivt ikke noe savn på telefonen min - hvorfor skulle jeg ønske å installere noe som jeg likevel ville skru av?

Hva hindrer deg fra å bruke adblock på en mobil?

Lenke til kommentar
Websurfing ville vært et rent helvete dersom jeg ikke hadde hatt adblocking som stenger ute alt det meningsløse Flash-rælet i form av støyende annonser o.l. som finnes på alt for mange mange nettsider. Flash (Lite) er definitivt ikke noe savn på telefonen min - hvorfor skulle jeg ønske å installere noe som jeg likevel ville skru av?

Hva hindrer deg fra å bruke adblock på en mobil?

Ingen verdens ting. Jeg har da heller ikke sagt at det er noe som hindrer meg i det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...