Gå til innhold

Uke 50mm - dag 4 (11.12.08)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man jobber med det man har. Jeg begynner å hangle litt, vondt i halsen og sånt, så jeg tenkte jeg skulle la være å bli syk. Derfor innendørsbilder. Dette her står i vinduet. det er ganske fint, selv til Clas Ohlson å være. Jeg insisterte på å håndholde kameraet. Kanskje litt uskarpt, 1/8 gjør det med bilder.

 

post-78697-1229023783_thumb.jpg

Endret av Snirfle
Lenke til kommentar

Dagens bilde ble "Månen og Tyholttårnet"

post-19109-1229027459_thumb.jpg

1/30, ISO 400 f/2.0 (litt usikker på blenderen, siden den ikke blir med på exif)

 

Skulle nok ha gått litt lengre fra for å fått månen i toppen av masta, men der stod det noen blokker..............

Endret av ok67
Lenke til kommentar

hmm, er du fra røros lynx, eller bare på besøk? vært full på litern et par ganger for mye;p

 

I dag begynte det å se dårlig ut, holdt først på å glemme kamera på jobb, for så å komme hjem til bekmørke og ingen ideer for bilde. Endte med å "mekke" et lite hjemmestudio, og no porselensdokker.

post-163915-1229029225_thumb.jpg

f/5.6 , resten i exif

Lenke til kommentar

Natten är så hård

För betongens kungar

 

Nationalteatern - Barn av vår tid

post-65389-1229030392_thumb.jpg

Iso 6400 (1600 og øket 2 trinn i Bibble), 1/30, f/1.8. Beskåret til noe som for meg er svært, svært uvanlig - 4:3.

 

Dette er en idé som jeg har gått med lenge, men aldri gjennomført. Ideelt sett var det en emokid (eller hva enn det er kidsa i dag kaller seg når de er kjipe og mistilpassede) som gikk der, men sånne har jeg ikke tilgjengelige... ennå. Genial låt i mine ører.

 

Edit: La på litt Noise Ninja.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Prøver igjen i RIKTIG TRÅD og ikke wannabe 50mm tråden :p makan.. er det rart det blir surr.

 

Jepp da.. Nytt sett med sikringer er blåst. Her har jeg forsøkt noe nytt. (for min del)

Reversert håndholdt 50mm på D80'n, manuell blits.

 

post-26623-1229030489_thumb.jpg

 

mislikte selv den skarpe skyggen jeg fikk til venstre.

Ideen er bygget på dette bildet, som jeg egentlig er mer fornøyd med.

Samme teknikk for å ødelegge sikringene er brukt på dette bilet som det forrige med sangen "Hall of mountain king" av Apocalyptica. Gøy å irritere naboer ;)

 

f4

iso 100

1/400

sb-600 @ 1/2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...