Gå til innhold

Anmeldelse: Crash: Mind over Mutant (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke huske noen PC-versjon, men Crash Bandicoot 2 og 3 (tror jeg det er) finnes på playstation store om du har PS3.

 

de kom ikke ut på pc men tenkte på om noen hadde greid å lage det til pc for det sjer jo med mange gamle klasikkere:P

men det er nedlastbart på xbox live og, men tenkte å sitte å spille det i de langtrekene, kjedelige og u'utholdelige skoletimene;)

Lenke til kommentar
Kan ikke huske noen PC-versjon, men Crash Bandicoot 2 og 3 (tror jeg det er) finnes på playstation store om du har PS3.

 

de kom ikke ut på pc men tenkte på om noen hadde greid å lage det til pc for det sjer jo med mange gamle klasikkere:P

men det er nedlastbart på xbox live og, men tenkte å sitte å spille det i de langtrekene, kjedelige og u'utholdelige skoletimene;)

 

Det kan antakelig emuleres på PC.

 

AtW

Lenke til kommentar
Kan ikke huske noen PC-versjon, men Crash Bandicoot 2 og 3 (tror jeg det er) finnes på playstation store om du har PS3.

 

de kom ikke ut på pc men tenkte på om noen hadde greid å lage det til pc for det sjer jo med mange gamle klasikkere:P

men det er nedlastbart på xbox live og, men tenkte å sitte å spille det i de langtrekene, kjedelige og u'utholdelige skoletimene;)

 

Det kan antakelig emuleres på PC.

 

AtW

det kan antakelig bekreftes at det er mulig å spille crash 1-3 på pc gjennom emulator, da jeg har gjort dette sjøl tidligere.

 

Bjørn

Endret av dabear
Lenke til kommentar

Få tilbake Naughtydog som utvilker av Crash Bandicoot, og spillet vil helt sikkert ta seg opp! Sierra kjører serien ned i grusen, og tar bort det som faktisk var sjarmerende med Crash serien. Crash ligner ikke på seg selv engang. Og forresten, har naughtydog kommet med noen spill i det siste? Jak and Daxter var også moro, ihvertfall det første som kom til ps2.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...