Gå til innhold

Hvilke spill har du kjøpt idag?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle herme litt etter diverse andre forum og lage en tråd hvor vi lister opp hva vi har kjøpt av spill den aktuelle dagen.

Litt av hensikten er så se hva andre kjøper, hvor dem kjøper, hvor mye det kostet og ikke minst å flashe litt hva du har skaffet deg.

 

Ting som skal være med for vær post er:

* Hvor er spillet kjøpt?

* Legg gjerne ved en link direkte til spillet.

* Hvor mye kostet spillet

* Hvilke platform spillet er til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Metal Gear Solid 2: Sons of Libert til 59.90kr, Metal Gear Solid 3: Snake Eater for 119.90 kr, Warcraft III: Reign of Chaos for 129kr og Warcraft III: The Frozen Throne for 129kr. Kjøte alt på EB games. Har alle fra før, men alle er så utslitte og reipete, at jeg ikke klarte å dy meg fra å kjøpe dem på nytt for sikkerhets skyld :p Det er nok ikke lenge til noen av de spilla blir så godt som umulige å få tak i.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte noen av høstens godbiter i dag. Bestilte de på en norsk nettbutikk. Blir sur hvis ikke alle er i postkassa på releasedagen eller før.

 

Fallout 3 Xbox 360

PES 2009 Xbox 360 (de tre førstnevnte er årets sikreste kjøp for meg!)

Far Cry 2 Xbox 360 + PC (gleder man seg så gleder man seg)

Call of Duty 5 Xbox 360(var veldig i tvil om denne, men blir sikkert brukbar i multiplayer)

Brothers In Arms Hells Highway Xbox 360 (som jeg bare MÅ ha siden det er spilltørke nå, den kommer neste uke)

Motorstorm PS3 (PS3 samler mye støv, men Motorstorm skal bli moro!)

Fable 2 Xbox 360

Tomb Raider Underworld PS3 (Tomb Raider har alltid vært Playstation for meg, så valgte PS3)

 

Ingen Wii, DS eller PSP spill på listen. Vurderer fortløpende en del spill til disse formatene også, selv om PSP er tvilsom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...