Gå til innhold

Demo: FIFA 09 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte i min tid ved en feil FIFA08, skulle ha UEFA08, fordi jeg syntes "promode" virket veldig gøy i demoen.

Når jeg spiller spillet så føler jeg at jeg har lite kontroll på ballen når jeg kommer løpende med den og skal skyte mot mål.

Mulig det er bare undertegnende som suger på dette, men hvis ikke så håper jeg de har gjort ting litt bedre i dette spillet :)

 

Ganske artig å være 2 lag med "virklige" spillere i en kamp via interveven :)

Lenke til kommentar
Eller, jeg har hørtat det både PES og Fifa skulle komme i dag, men leste at PES ble utsatt.

 

Kikket litt på nettet, og det sto virkelig at det skulle komme idag, men klokken er jo mellom 03.30(vestkysten) og 06.30(østkysten) "over there". Så de har vel ikke kommet seg på jobb enda...

 

Regner med at det er de som har med release å gjøre.

Lenke til kommentar

Enda jeg er blodhard PES-fan, etter de siste 4-5 årene, så skal jeg laste ned demoen med åpent syn. Håper jeg blir imponert.

 

Får de fikset på "hastigeheten" i spillet, og får gjort det mer realistisk (@ PES) så tror jeg at jeg kunne vurdert FIFA. Men så lenge du må vente 3 sekunder fra du mottar ballen til du kan sentre/skyte så er FIFA en skuffelse for min del.

 

 

EDIT: Herregud så skuffende. KAn selvsagt være pga at det hakket noe sinnsykt, og at det gikk dritsakte. Men blir nok PES på meg iår også.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
EDIT: Herregud så skuffende. KAn selvsagt være pga at det hakket noe sinnsykt, og at det gikk dritsakte. Men blir nok PES på meg iår også.

 

Du testet på PC regner jeg med? for på 360 hakket det ikke i heletatt og var en helt utrolig opplevelse. Jeg har aldri hatt så mye kontroll over spilleren og ballen som jeg hadde i 09 demoen :o

 

Blir et garantert kjøp på meg.

Endret av kinag
Lenke til kommentar
EDIT: Herregud så skuffende. KAn selvsagt være pga at det hakket noe sinnsykt, og at det gikk dritsakte. Men blir nok PES på meg iår også.

 

Du testet på PC regner jeg med? for på 360 hakket det ikke i heletatt og var en helt utrolig opplevelse. Jeg har aldri hatt så mye kontroll over spilleren og ballen som jeg hadde i 09 demoen :o

 

Blir et garantert kjøp på meg.

 

PC ja. Skal få det ned på XBOX'en etterpå :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...