Gå til innhold

Buffy-MMO underveis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes faktisk at Buffy var skikkelig artig, det passet sikkert akkurat til alderen da jeg vokste opp... Firefly har jeg sett senere, og selvom det ikke er noen høybudsjettserie akkurat så underholdt det meg.

 

Det skal sies at når jeg leste at det kommer MMO her .... så blir jeg litt redd for hva resultatet blir. Stygt redd for at det ikke blir bra i det hele tatt...

Lenke til kommentar
4 sesonger eller noe av Buffy.

Angel likte jeg, det var greit underholding imellom andre serier :)

Epic fail, Sju sesonger av Buffy, 5 av Angel:)

 

Angel hadde mye bedre karakterutvikling enn Buffy, sistnevnte ble noe tynt etter sesong 4 riktignok.

 

Jeg er Whedon-fan så det holder, han har forøvrig Dollhouse på gang nå, og jeg storgleder meg. Eliza Dusku + Amy Acker sammen igjen, må bli bra.

 

Jeg skal jaffal snuse litt på denne MMO'n, kommer sikkert ikke til å spille den tho.

Lenke til kommentar
Buffy aka Taekwon Do mot Vampyrer. yawn :/ Vampyrer er udødelige supervesen, klart en tenåringsjente kicker assen til dem.

 

Buffy er ingen tenåringsjente, hun er "The Slayer" :p

Jepp, med demonske krefter i seg også. :)

 

Hvis jeg ikke husker feil kommer det ganske tydelig fram på slutten av sesong 4 at hun også var en gudinne eller kunne ta formen til en gudinne, husker ikke helt er for lenge siden.

 

 

Husker dog lysende øyne og masse hvitt lys mens hun stoppet kuler og raketter i beste Neo stil.

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...