Gå til innhold

Facebook lyder, hjelp!


Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett på innstillinger på Facebook mange ganger og scrolla opp og ned på Google og greier ikke finne ut hvordan jeg får vekk de irriterende lydene på Facebook! De kom plutselig (sikkert etter en oppdatering?) for noen dager siden og nå sier det "popp" hver gang jeg trykker liker på noe og skal jeg velge en av de andre alternativene kommer det en rask tikkelyd etterfulgt av "po-opp". Sykt irriterende og jeg vil så gjerne ha det bort!!! ? HJELP!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Har forsøkt å følge beskrivelsen fra 2018 her inne for å slå av varsellyd i facebook når jeg feks "liker" eller sender svar på en msg. Men det fungerer ikke. Finner ingen måte å skru av lyden på dette.

Noen som har tips til en ny oppskrift?

Plutselig var de varsellydene der, og jeg vil ikke ha dem! Og har gått gjennom mange menyvalg i innstillingsmenyen. 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Mettern said:

Har forsøkt å følge beskrivelsen fra 2018 her inne for å slå av varsellyd i facebook når jeg feks "liker" eller sender svar på en msg. Men det fungerer ikke. Finner ingen måte å skru av lyden på dette.

Noen som har tips til en ny oppskrift?

Plutselig var de varsellydene der, og jeg vil ikke ha dem! Og har gått gjennom mange menyvalg i innstillingsmenyen. 

Er det Android, Iphone eller pc/mac?

Lenke til kommentar

Dette fungerte nå for meg på Android (holdt på å bli gal av den ekstremt høye plopp-lyden som kom, på drithøyt volum det ikke var mulig å endre (selv om jeg slo av all lyd kom den like høyt), hver gang jeg liket noe eller ding-et når jeg fikk melding på Messenger, gjerne midt på natta... lurte på om jeg måtte begynne å slå av tlf... dritirr😳😡😞

https://www.cnet.com/how-to/how-to-disable-those-annoying-sounds-in-the-facebook-app/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...