Gå til innhold

Condemned 2 blir «snillere» (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har nok litt med det å gjere, men eg veit ikkje kor gjennomtenkt det er. Trur ein vanlegvis blir meir følelsmessig engasjert av filmar enn av spel, i alle fall blir eg det. Slik det er i dag synest eg generelt sensuren på spel er grei, vanlegvis rettferdig, av og til litt streng. Synest det står vesentleg verre til med filmsensuren, der det virkar som om alt går.

 

Kay

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Synes det er for mye fokusert på vold i spill for tiden. Gjør meg ingenting om de har tatt bort halshugging, for jeg bryr meg ikke om volden, men om handlingen og skremme elementene.

Lenke til kommentar

Jaja...Condemned 2 kommer til og bli dritt dårlig vis de setter ned volden på det for det er lissom det du koser deg med...Du kommer rundt et hjørne og blir skremt så du driter på deg og da får du jævelig lyst til og slå ihjæl jævelen på en så sinnsyk måte som det går ann. Og vis det er så vanskelig og sette alders merking på spill så veit ikke jeg...Er du redd for at Kids'a dine skal spille det så gå igjennom hva de spiller forno.

Lenke til kommentar
Jaja...Condemned 2 kommer til og bli dritt dårlig vis de setter ned volden på det for det er lissom det du koser deg med...Du kommer rundt et hjørne og blir skremt så du driter på deg og da får du jævelig lyst til og slå ihjæl jævelen på en så sinnsyk måte som det går ann. Og vis det er så vanskelig og sette alders merking på spill så veit ikke jeg...Er du redd for at Kids'a dine skal spille det så gå igjennom hva de spiller forno.

9147352[/snapback]

 

 

Helt uenig med deg: at det er det den grove volden man koser seg med....da tror jeg det gjør noe med oss, uansett sett hvor gammel man er - hvis man koser seg mer jo grovere volden er...

Lenke til kommentar

Nå må vi huske på at hendelsene i filmer er laget på forhånd, altså blitt spilt inn. I spill kan du jo f.eks. kappe av hodet til en fyr og begynne å skyte på liket/hodet etterpå. Kanskje til og med sparke hodet rundt.

 

Uansett synes jeg film- og spillsensuren kunne bli forbedret. Er ting for voldelige så får de bare sette en høyere aldersgrense. Se på Hostel f.eks. Det er den eneste filmen jeg vet om som har fått aldersgrense 20 år i Norge. Jeg skjønner jo litt hvorfor den har fått det, men filmen er jo ikke så ille som aldergrensen skal ha det til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...