Gå til innhold

E3 2015: Nintendo's nyheter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I alle fighting spill rangeres jo karakterene etter tiers på diverse forumer. Hvem som er "best" i turneringer.

 

Fra top til shit tier. Tipper Ryu blir som Ken i SF4..masse noobs og shoryuken spam all over the place.

Men shoryuken i SF straffer deg som f*** om motstanderen blokker det, siden du da blir åpen og kan angripes. Dette går jeg sterkt ut ifra er tilfellet også i smash bros. Uansett så er vel Bowser den som er mest "noob friendly" enda vil jeg tro, pga all damagen han har i tillegg til at han har ganske grei speed.

 

Men hvorfor tar de ikke med Waluigi som spillbar figur D:

Lenke til kommentar

Dette håper jeg på:

 

- Animal Crossing U

- Nytt 3D Mario spill til U

- Mer om Mario Maker

- Metroid til U

- Paper Mario U

- Zelda Twilight Princess HD Remake

 

Til New3DS ønsker jeg et nytt Zelda spill. Gjerne i samme stil som ALBW eller 3D i samme stil som OOT/MM, bare at et er nytt.

 

Jeg håper ikke vi får Twilight Princess til 3DS. Heller ingen remake av Mario Sunshine.

Lenke til kommentar

Da var hele NWC2015 fortært. Det var et bra show, men litt for lange multiplayer sessions et par ganger. MK8 var perfekt for dette formatet, men jeg syns ikke helt BlastBall var spesiellt interessant å se på. 

 

Splatoon var også greit, og jeg skjønner jo at de vil pushe det nyeste spillet sitt først. For min del var det head to head i klassiske nes/snes spill som var høydepunktene, altså det som foregikk i loser's bracket. 

 

Også moro å se Reggie og Hbox gå mot hverandre i Smash, selv om Reggie var totalt sjanseløs såklart.

Hbox har vært i verdenstoppen i Smash-turneringer i mange år, og han mainer Jigglypuff. Reggie har det

nok mest i kjeften, men de gjorde jo et bra show ut av det. Som en kar sa det på twitter. "If you're gonna

try and sell your new $5.99 Ryu at NWC, at least learn to play first"

 

Og Super Mario Maker er 100% kjøp for min del etter å ha sett finalerunden. Var også jævlig skøy at Miyamoto selv kom ut for å gratulere vinneren av hele kalaset, han er jo såååå liten og søt :D

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Så nettopp finalerunden med Super Mario Maker. Det var veldig morsomt å se på, og en verdig vinner. Men Cosmo var en skuffelse. Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde klart meg bedre enn han. Han hadde vel knapt kommet igjennom første del, når vinneren kom i mål. 

 

Ellers er det ett spill som virkelig er verdt pengene ser det ut til. Du verden så mange morsomme brett som vil dukke opp der. 

Lenke til kommentar

Du må huske at det ikke er det samme å sitte hjemme i sofaen og spille som å stå på en scene med storskjerm bak deg og 1000 ropende publikummere i salen. De fleste vil nok mene de kunne gjort det bedre, men realistisk sett hadde de bajsa i buksa av sceneskrekk og nervøsitet lenge før de kom så langt som John og Cosmo gjorde.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du må huske at det ikke er det samme å sitte hjemme i sofaen og spille som å stå på en scene med storskjerm bak deg og 1000 ropende publikummere i salen. De fleste vil nok mene de kunne gjort det bedre, men realistisk sett hadde de bajsa i buksa av sceneskrekk og nervøsitet lenge før de kom så langt som John og Cosmo gjorde.

 

Jeg er vant til å stå foran masse mennesker, og jeg har spilt mario i nesten 25 år. Tror jeg med sikkerhet kan si jeg hadde gjort en bedre jobb en Cosmo i den finalen. 

 

Men da snakker vi om kun det jeg nettopp sa. I finalen. Om jeg hadde kommet dit i utgangspunktet er nok tvilsomt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...