Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pent rom, El-Retur Kongen (langt navn, hehe) :D

 

Her er da min etter at jeg har flytta litt om. TVen sto på det jeg nå bruker som nattbord under det største vinduet, og sofaen sto med ryggen til kortveggen med Cypress Hill plakaten. Ellers har jeg rydda som fy :)

 

Beklager dårlig kvalitet, er mobilkamera.

 

Den behagelige delen.

post-158093-1211320457_thumb.jpg

- I skaprekka til venstre oppevarer jeg drit og lort, og i den fine senga her sover jeg selvfølgelig.

 

Closeup av nattbordet.

post-158093-1211320493_thumb.jpg

- iPod Touch på en Altec Lansing docking station, vekkerklokke, og en DELL skjerm. Skjermen er foreløpig ikke i bruk, noen forslag til hva jeg skal gjøre med den? :p

 

Sofakroken.

post-158093-1211320464_thumb.jpg

- Her foregår det meste av spilling. (Konsoll, selvsagt.)

 

Guitard.

post-158093-1211320473_thumb.jpg

- Closeup av mine fine gitarer. Jackson Warrior og Gibson Les Paul til GH3 på X360 :p

 

Skrivebordet.

post-158093-1211320482_thumb.jpg

- Compal IFL90+, PHILIPS PFL32****D, gammel X-BOX. 360 er ikke til stede atm. De to tingene under TV'en er volumkontroller og ekstern HDD.

 

Skaprekka.

post-158093-1211320501_thumb.jpg

- Enden av skaprekka. Her står det en mopedhjelp, 360'en er også her, og med diverse greier som skal opp trappa neste gang jeg går ut av rommet. PS! Det grønne båndet er selvstrikka *stolt*

 

Det var da rommet mitt hos farsan :)

 

Edit:

 

Film-modus!

2510055584_ae038d2037.jpg?v=

...har lys bak TVen :love:

Endret av zennox
Lenke til kommentar

Hehe, må nok være rommet til farsan. Stor TV, stort rom, stor frihet i forhold til støynivå, er veldig privat (ettersom det ligger i kjelleren, og resten av familien bor i 2.etg og loftet), og å ha inn X antall kompiser er helt uproblematisk.

 

Men jeg synes rommet til mamma er litt mer hjemmekoselig, hehe. Har jo det jeg trenger der også, X360 kobla til PC-skjerm (20"), og laptopen min tar jeg med fram og tilbake.

 

Er stort sett fornøyd jeg :D

 

Edit: Muligens oppdatering idag.

Skal huke tak i et teppe og en skuffe til å ha under det største vinduet :)

Endret av zennox
Lenke til kommentar

Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema.

Kommer dere over off-topic og regelbrudd oppfordres det til å rapportere dette framfor å kommentere eller diskutere dette i tråden.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...