Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes mange av Tribal-tatoveringene er litt tøffe, og har veldig lyst til å ta!

Det eneste er at jeg tviler LITT på at jeg mener det samme om 10-20 år, om ikke tidligere :p

Men man kan jo alltids fjerne dem :D

Skrevet

Skal man ta en tattis, ikke ta noe alle har (tribal). Er møkk lei av å se kvinnfolk med tribal tattis rett over ræva (korsryggen?).

• Liker 1
Skrevet
da venter du til du vet hva du eventuelt vil ha. halvhjertede tatoveringer er noldus2k.

vet du er en ivrig tattovør :smile: , men kunne aldri vurdert å ta en selv.. det koster flesk og ta den bort hvis du angrer eller tattovøren mekker å tegne feil :evil: . Uansett går du sannsynligvis lei dem (hvertfall i mitt tilfelle). Men respekterer deg 100% for det psilocybe! Mennesker er forskjellige :yes::yes::yes:

Skrevet
Er det noen piercinger som er mer "in" enn andre for tiden?

mvel, navlen kommer på en klar førsteplass, så tungen. etter det blir det underleppe, øyenbryn, brystvorter, nesebor, intim og øre (i hultertilbulter rekkefølge).. og helt på bunnen, midt i nesen. virker ikke som om noen tar den for tiden. :/

Skrevet
forøvrig, her er en finfin side.. geek-tattoos. :)

Mangler tattoos til cs-aper, som "pwned", "omg, plz stfu n00b", "CHEAT!" osv...

Skrevet

Skal jeg først ha meg ei tatovering så skal det være en noe ala avataren min, i en _små_ utgave. Vil ikke ha noe stort som etter hvert "synker" ned når jeg blir 50-60.

Eller et alve-tegn, runer, elns.

Skrevet

noldus2k = teit :)

det er veldig kjekt å se folk som virkelig har tenkt gjennom tatoveringen(e) sine, og ikke bare tatt en tribal, en løve, et kinategn og en hoppende delfin med roser i bakgrunnen fra internett/motivene som ligger i tattoo-studioet, og fått dem plassert på tilfeldige steder på kroppen.

tribaloz.jpg

sånne som denne er bra.. gjennomtenkt, og meget bra utført.

Skrevet
Men den var kanskje litt stor  :roll:

Synes egentlig det jeg og, selv om den var j**** kul :D

Jeg tenkte mere bare på å ha en på ryggen, ikke altfor stor ikke altfor liten, mellom skulderbladene eller litt lengre opp, evt i nakken..

Skrevet

Mine tattoos:

- drage, på ryggen

- tribal, på leggen

- tribal, på venstre underarm

- tribal, på høyre underarm

..underarmene er ikke like.

Alle mine tattoos er av typen "påbyggbar" .. litt greit, litt mer fleksibelt.

Ikke bare kjedelige tribals lissom.

Mine piercinger:

- tunge

- underleppe

- navle

- industriell øre-sak, typisk stang på tvers øverst på øret

.. litt hekta .. kommer sikkert fler av både det ene og det andre. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...