Gå til innhold

Forumbrukeres Secret Santa 07: Gi julegaver til en forumbruker du og! *Disclaimer i første post* *Oppdatert med liste over hvem som hadde hvem*


the_fire

Anbefalte innlegg

Disclaimer satt inn av moderator:

 

Dette er ikke noe som skjer i regi av Diskusjon.no, Hardware-nettverket eller Edda Digital A/S. Slik at disse ikke kan inneforstå med hvordan personlig informasjon som blir utlevert vil bli brukt av de som gjennomfører dette prosjektet eller ved noe annet anngående gjennomføringen. Dette til informasjon.

 

 

 

I år som i fjor skal det være Secret Santa her på diskusjon.no. I god juleånd er det meningen at de som melder seg på Secret Santa skal gi en julegave til en annen forumbruker. Men i motsetning til de vanlige gavene du finner under treet ditt vet du ikke hvem Secret Santa-gaven er fra.

 

Det som skjer når du melder deg på er at jeg skriver deg opp på en liste. Rekkefølgen blir så tilfeldiggjort vha. mine Excel-ferdigheter. Denne listen vil bli brukt til å velge hvem som skal gi gave til hvem: den som er øverst på lista gir til nummer to, nummer to gir til nummer tre og slik fortsetter det til siste på lista. Han gir til den som er øverst.

 

Mer info...

 

Det er flere som har meldt interesse for dette prosjektet, så det blir nok vellykket i år som i fjor.

Prosjektet trenger noen små forberedelser. For eksempel trenger vi noen som kan sende og motta gavene. Er du interessert, meld deg på! Jeg vil oppdatere listen over de som er med omtrent daglig.

 

Noen regler:

¤ Påmeldingsfrist 5. desember kl. 23:59

¤ Minimumspris er 100 kr

¤ Maksimumsprisen er 300 kr

¤ Prisene er endelige. Selvsakt, de kan tøyes litt oppover, men ikke nedover.

 

Påmeldingen er avsluttet!

 

Slik blir du med:

 

 

Du sender en e-post til [email protected]. Ikke PM, ikke i tråden. E-posten skal inneholde følgende:

  1. Brukernavnet på forumet
  2. Navnet ditt (for- og etternavn)
  3. Postadressen (gatenavn, postnummer, by/tettsted og evt. land)
  4. Telefonnummer
  5. E-post-adresse

Eksempel:

  1. The_Fire
  2. Ola Nordmann
  3. Veigata 1, 1200 Storbyen (Norge)
  4. (+47) 900 00 900
  5. [email protected]

Og som sakt, påmeldingsfrist 5. desember kl. 23:59. Eposter som kommer etter dette vil bli oversett.

 

 

Den 6. desember vil jeg sende ut PM og/eller e-poster om hvem som skal sende gave til hvem.

 

 

Er det noen som har innspill, kom med de så fort som mulig, gjerne via mail ([email protected]) eller her i tråden.

 

Påmeldte:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Juliess

ekwathne

Tinmar

Hrisebro

Snobjorn

The Ghost

oOF

Eplefe

HenrikTheGuitar

KittyCat

dynaBel

Garanti

Missy9001

Arinomi

Aidskake

L4r5

Derma *

mushi

Bakke

Llandari

jH-

mrbjoern

EvenruD

Mats Danielsen

Nie

Chilfiger

Nie

Shamru

Jarmo

espennyh

WheelMan

Fox

Ulvestad

nPulz

DukeCoke

 

(* = byttet nick)

Hvem var Secret Santa til hvem

 

 

nPulz [OK]

dynaBel [OK]

mrbjoern [OK]

Shamru

The Ghost [OK]

Juliess [OK]

Missy9001 [X]

Nie [OK]

Llandari [OK]

DukeCoke

Tinmar [OK]

HenrikTheGuitar [OK]

Jarmo [OK]

Fox [OK]

Eplefe [OK]

espennyh [OK]

WheelMan [OK]

Mats Danielsen

Snobjorn[X]

Arinomi [OK]

ekwathne [OK]

EvenruD [OK]

Chilfiger [OK]

Garanti [OK]

Aidskake [OK]

KittyCat [OK]

jH- [OK]

oOF [OK]

mushi [OK]

Ulvestad [OK]

Hrisebro [OK]

L4r5 [OK]

Bakke [OK]

Derma [OK]

 

Person 1 på listen er Secret Santa til 2, 2 til 3 osv. til slutten. Derma er Secret Santa til nPulz.

 

Har merket de som har fått med [OK] og de jeg vet ikke har fått (send PM om du ikke har fått) skriver jeg [X] bak.

 

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil være med.. men er ikke frist til den 10 des.. litt sånn scary nærme jul.. Folk i fjor hadde "liitt" problemer ser det ut som med å få levert gavene i tide.. og da var det frist den 5 des...

Og en annen ting.. tlf nr? må du ha det :blush:. Og i fjor var det ingen som sendte og mottok gavene, så det ut som.. skal det virkelig bli slik i år?

 

Oki men jeg er med jeg ;)

Lenke til kommentar

Telefonnummer har samler jeg inn slik at jeg kan ringe og purre på de som ikke har sendt gaver om de ikke svarer på mail eller PM. Er også en sikkerhet for at folk ikke skal legge til tilfeldige brukere med tilfeldige navn. De vil ikke bli offentliggjort. Om det kommer flere protester mot å levere inn telefonnummer kan jeg fjerne dette kravet, men ser ikke problemet.

 

Når det gjelder fristen, tror vi korter den ned. Du har rett, det var noen som var litt sene med å få sendt gavene, men dette er jo noe hver enkelt må passe på. så vi sier 5. desember er frist for påmelding. Og 10. desember bør alle ha sent gavene.

 

Og i fjor var det ingen som sendte og mottok gavene, så det ut som.. skal det virkelig bli slik i år?
Denne må du utdype. Om du mener det ikke var noen som fikk gaver i fjor tar du nok feil. Det var 39 som deltok og på lista over de som aldri fikk gave er det 4.

 

Er det noen som er i mot at de som i fjor ikke sendte gave ikke får delta i år? Er det urettferdig for noen parter?

Lenke til kommentar
Prosjektet trenger noen små forberedelser. For eksempel trenger vi noen som kan sende og motta gavene. Er du interessert, meld deg på! Jeg vil oppdatere listen over de som er med omtrent daglig.

 

Mener du at "en" person skal få motta alle gavene og sende de videre til de som skal ha de.. Eller får alle en adresse hver? som de skal sende gaven til?

 

skjønte du nå hva jeg mente?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...