All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
En lett U mot Frankrike nå så vinner vi gruppa.
-
Jepp, og opererer som hjemmebanen til New York Giants og New York Jets.
-
Den er branded som det, ligger i New Jersey, nærmere bestemt East Rutherford.
-
Sampaio ser ut som om han vil drepe alle utpå der. Aldri sett en så mimikkløs og alvorlig dommer
-
Har Schjelderup ett bra innhopp her synes jeg han bør starte mot Frankrike. Vært helt enorm for Benfica.
-
Nå går vel dette stadionet for å ligge i "New Jersey New York" ifølge skiltet ved midtstreken
- 189 svar
-
- 1
-
-
Sånn for ordens skyld så blir ikke New Jersey kaldt The Big Apple. 😀
-
Jeg synes han kommenterte fint frem til 1-0, så var det tilbake til svulstighetene og skrikinga ja. Aldri vært min favoritt.
-
Ha ha! "The big apple. Han har tatt en bit av verdens beste eple"🤣 Herregud, få Nora Johnsen tilbake og send Wikestad og gullkorna hans hjem til Viaplay.
- 189 svar
-
- 1
-
-
Mine ører blør, jeg bytter kanal.
- 189 svar
-
- 1
-
-
Nå håper jeg Berg får starte mot Frankrike. Haaland er ganske god.
- 189 svar
-
- 1
-
-
Spiller de Bønna fra Nord på stadion? 😂
- 189 svar
-
- 1
-
-
Haalannnnnnnnnnnnnnnnnd!!!!!!!!!!!! Vi har verdens beste spiss!
- 189 svar
-
- 1
-
-
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
-
Herlig. Deilig med en back med ekstrem fart
- 189 svar
-
- 1
-
-
Sitter her alene og små trøtt, er IKKE uenig, haha.
-
Jeg forstår hvorfor begge sider tenker som de gjør. Men det betyr ikke at man trenger å klage av den grunn. Man kan være uenig uten å forsøke å stoppe at andre markerer Pride.
