Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. ^fmj

    Norge i VM 2026

    En lett U mot Frankrike nå så vinner vi gruppa.
  3. edge

    Norge i VM 2026

    Jepp, og opererer som hjemmebanen til New York Giants og New York Jets.
  4. ^fmj

    Norge i VM 2026

    Den er branded som det, ligger i New Jersey, nærmere bestemt East Rutherford.
  5. Sampaio ser ut som om han vil drepe alle utpå der. Aldri sett en så mimikkløs og alvorlig dommer
  6. Har Schjelderup ett bra innhopp her synes jeg han bør starte mot Frankrike. Vært helt enorm for Benfica.
  7. edge

    Norge i VM 2026

    Nå går vel dette stadionet for å ligge i "New Jersey New York" ifølge skiltet ved midtstreken
  8. toro6

    Norge i VM 2026

    Sånn for ordens skyld så blir ikke New Jersey kaldt The Big Apple. 😀
  9. Jeg synes han kommenterte fint frem til 1-0, så var det tilbake til svulstighetene og skrikinga ja. Aldri vært min favoritt.
  10. Ha ha! "The big apple. Han har tatt en bit av verdens beste eple"🤣 Herregud, få Nora Johnsen tilbake og send Wikestad og gullkorna hans hjem til Viaplay.
  11. ^fmj

    Norge i VM 2026

    Mine ører blør, jeg bytter kanal.
  12. Jepp😃😃
  13. ^fmj

    Norge i VM 2026

    Nå håper jeg Berg får starte mot Frankrike. Haaland er ganske god.
  14. Spiller de Bønna fra Nord på stadion? 😂
  15. Haalannnnnnnnnnnnnnnnnd!!!!!!!!!!!! Vi har verdens beste spiss!
  16. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  17. Herlig. Deilig med en back med ekstrem fart
  18. Fucking hell...
  19. Jeg er imponert
  20. Brautegutten!
  21. Får se igjen 🥳
  22. edge

    Norge i VM 2026

    DER er du god, Ødegaard!
  23. toro6

    Norge i VM 2026

    Sitter her alene og små trøtt, er IKKE uenig, haha.
  24. Jeg forstår hvorfor begge sider tenker som de gjør. Men det betyr ikke at man trenger å klage av den grunn. Man kan være uenig uten å forsøke å stoppe at andre markerer Pride.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...