Gå til innhold

Sniktitt: Race Pro (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da får man håpe det slippes et ordentlig sett med ratt og pedaler til 360 i samme slengen. Om ikke et nytt ratt, så hvertfall støtte for de nåværende ratt og pedal-settene der ute som Logitech G25 for eksempel. Kan da ikke være noe problem å legge til støtte ved hjelp av en oppdatering via Xbox Live. Skal jeg spille bilspill vil jeg gjøre det på ratt og pedaler, selv om gamepad også fungerer.

 

Edit: Har aldri fått prøvd GTR eller GTR: 2 selv, mye på grunn av mangelen på en datamaskin med ordentlig maskinvare. Så at Simbin nå slipper et spill til 360 er aboslutt positivt. Grafikken ser mer enn bra nok ut, og realistisk kjørefølelse er vel det viktigste. Nå har jeg aldri kjørt en bil, så har ikke noe å måle mot. Men tror dette kan bli bra.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Simbin og co med GTR serien har alltid hatt fordelen med realisme og har alltid vært gode spill men de krasjer på ett punkt!

Du får KUN kjøre banebygde biler, ingen gatevogner. Mer morro å sette seg inn i en standard gatebil og kjøre løp, noe ala Gran Turismo, bilen ser standard ut både ut og innvendig men du kjører på lukket bane.

 

Det er dessverre noe GRID kom nært men ikke helt der, Simbin har alltid vært langt ifra det punktet dessverre, mens Gran Turismo har forsøkt å være hybrid med både bane og gatebiler.

Lenke til kommentar
30fps? Nei takk.

 

Dritt lei alle 30fps racerne denne generasjonen.

Så det er antall fps som avgjør om et bilspill er bra eller ikke? Synes kanskje det var en litt rar tankegang. Men ja, jeg tar poenget ditt. Noen reagerer sannsynligvis mer på lav bilderate enn andre. Selv ser jeg knapt forskjell på 30 og 60 bilder i sekundet. Og 30 holder i massevis i bilspill for min del. Dessuten er det bedre med et bilspill som holder 30 fps konstant, enn et bilspill som varierer mellom 15 og 60. Men å begrense grafikken litt er jo en grei måte å øke fps-en på.

Lenke til kommentar
30fps? Nei takk.

 

Dritt lei alle 30fps racerne denne generasjonen.

Så det er antall fps som avgjør om et bilspill er bra eller ikke? Synes kanskje det var en litt rar tankegang. Men ja, jeg tar poenget ditt. Noen reagerer sannsynligvis mer på lav bilderate enn andre. Selv ser jeg knapt forskjell på 30 og 60 bilder i sekundet. Og 30 holder i massevis i bilspill for min del. Dessuten er det bedre med et bilspill som holder 30 fps konstant, enn et bilspill som varierer mellom 15 og 60. Men å begrense grafikken litt er jo en grei måte å øke fps-en på.

 

Hvorfor gidder du i det hele tatt svare da? Blir som en som ikke har peiling på lyd klager på at noen kjøper bedre hodetelefoner enn de som koster 50kr.

Lenke til kommentar

Jeg ser da forskjell, men forskjellen er ikke betydelig. Poenget mitt er vel strengt tatt at innholdet i racing-spillet burde være viktigere enn antall fps. ;) Dessuten kan blant annet motion blur gi inntrykket av et mer flytende spill. Så det er ikke bare fps som har noe å si. Men for all del, vi har alle forskjellige kriterier vi stiller til spill. Jeg fokuserer på andre ting en 60 fps. Betyr det at jeg ikke foretrekker 60 fps over 30 fps? Nei, det betyr bare at det ikke er det første jeg tar hensyn til når jeg velger spill å kjøpe.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Spill som krever litt hurtighet blir med en gang bedre ved høyere fps.... Nå vil jeg ikke kommentere at et vist antall er nok, eller for lite, men syntes i disse dager at vi burde få flere 60fps'r... Høyere fps er jo alltid bedre... Dessverre så ser ikke øyne i fps, men smelter sammen informasjonen den får, og fjerner det den ikke trenger ( det er derfor magikere kan "trylle" )...

 

Spillet så uansett greit ut, men tviler på at jeg kommer til å kjøpe det.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er så veldig stor forskjell. Mulig Race Pro bruker Lizard. Og jeg vet ikke om alt innholdet fra Evolution er med i xbox utgaven. Men jeg vil tro at man i alle tilfelle får en bedre opplevelse ved å kjøpe Evolution på pc. Med alle innstillingsmulighetene det medfører mener jeg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...