Gå til innhold

Spore ferdigutviklet neste uke? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teknologien og alt kan vise seg å være interessant mtp det sammenhengende universet og slikt, men som spill føler jeg at det havner mer i sims-linja enn blant de titlene som de av oss som liker en smule utfordring spiller.

For ikke å snakke om den alt for cartoony grafikken/lyden/stemningen som for meg bare ødelegger hele konseptet.

Lenke til kommentar
Er det noen forskjell mellom Spore på pc og mac?

 

Mac versjonen er laget ved hjelp av Cider motoren til Transgaming, altså er det en emulert utgave av Windows versjonen og ikke en egen Mac port. Dette blir som å kjøre Windows spill i Wine, dvs. at du kan forvente dårligere ytelse og muligens dårligere støtte av effekter/grafikk.

 

Når det er sagt gleder jeg meg sykt til Spore kommer, bare synd jeg er i militæret og MSI Wind ikke kan kjøre et slikt spill :( Men men... Vet hva permen går til (hint: det har ingenting med kjæresten å gjøre :p)

Lenke til kommentar
Når man ha rkjøpt fullversjonen av Creature Creator, er det bare EA sin nedlastningstjeneste jeg kan få rabatten hos? Mener å ha hørt noe om Gamestop, også.. :)

 

Aldri, ALDRI kjøp noe som helst fra EA sin nedlastningstjeneste. Større møkkaopplegg skal du lete lenge etter. Steam = glimrende. Jeg hater ikke nedlastningstjenester i seg selv, men EA sin...grusom.

Lenke til kommentar

http://news.cnet.com/8301-13772_3-10001691-52.html?hhTest=1

En preview...

Will Wright har sagt at man kan spille spillet i et helt liv uten å finne ut alt spillet har å by på, de har også sagt at det er lagt ut noen easter-eggs som vil ta ÅR å finne... GLEDER MEG!!! Gå på gamereactor.no og se de nye filmene.

 

Jeg har mac og hørte lenger oppe i forumet at spore kommer til å kjøre dårlig på mac, men jeg har jo boot-camp!

SPORE FOR LIFE!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...