Gå til innhold

Ingen flere spill fra Nintendo i 2008 (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjølv er eg no ganske nøgd med Wii spela me har fått til no. Mario Kart, Galaxy, Brawl, Metroid Prime etc, men håpar sjølvsagt på nye, spennande Wii titlar til neste år. Sjølv synest eg Mario Strikers Charged Football var ein kjempe opptur, har ikkje aning kor mange timar eg og kompisane mine har brukt på det. E3 var kanskje ein liten flopp, men me har fått ein god del bra spel fra før av.

Lenke til kommentar

Jaja. Nintendo kjører sin greie, noe som er greit nok - jeg setter pris på å ha noe ekstremt familievennlig i stua når datteren min blir et år el to eldre.

 

Vi får bare håpe at Microsoft og Sony holder koken med spill til den voksne/modne delen av kundene.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Dypere spill fra Nintendo:

""Super Mario Fishing Wii", der Mario inviterer vennene med på fisketur. Det som skiller dette fiskespillet fra andre fiskespill, er at her kan man fiske i dybden, ved hjelp av den nye kontrollen til Wii. Få flest fisk ved å trekke de rette Power-Ups opp fra vannet, ved å holde Wii Remote som en fiskestang og bevege Nunchucken som om man snører inn med den."

Lenke til kommentar
Dypere spill fra Nintendo:

""Super Mario Fishing Wii", der Mario inviterer vennene med på fisketur. Det som skiller dette fiskespillet fra andre fiskespill, er at her kan man fiske i dybden, ved hjelp av den nye kontrollen til Wii. Få flest fisk ved å trekke de rette Power-Ups opp fra vannet, ved å holde Wii Remote som en fiskestang og bevege Nunchucken som om man snører inn med den."

 

:D really deep, man

 

En annen Nintando-representant sa vel noe sånt som at de faktisk hadde gitt ut et spill til glede for hardcore-spillerne; nemlig Animal Crossing. Hardcore. :ph34r:

 

 

 

Hard. Core. :ph34r:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...