Gå til innhold

Hvem selger flest konsoller i Europa? (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verden er blitt et sørgelig sted når også konsollprodusentene hiver seg inn i krigen om hvilken konsoll som har solgt mest. Har det noe som helst å si egentlig? Som forbruker velger jeg da konsoll etter hvilke spill og funksjoner jeg ønsker, ikke hvilken konsoll som har solgt mest. Latterlig, rett og slett latterlig av Sony og Microsoft dette her. Å gå ut å hevde at de har solgt mest er både unødvendig og lite gjennomtenkt.

Lenke til kommentar
Jeg ble også noe overrasket over at ps3 hadde solgt bedre enn xbox, blant vennekretsen min eies det iallefall flere x360'er enn ps3. Men så tilhører vi ikke den yngste generasjonen med spillere heller :)

 

I min omgangskrets er det mange flere PS3'er, så det kommer vel bare an på miljøet, og

hvor lenge folk har ventet med å gå til innkjøp av konsoll denne generasjonen.

 

Vet ikke helt hvem jeg skal tro av Sony eller Microsoft ettersom begge er ekstremt

"biased". Men i og med at MS kan pynte på tallene med folk som har kjøpt/mottatt nye 360'er etter RRoD, så lener jeg mot Sony, men på den andre siden, så har sikkert en del kjøpt/motatt ny PS3 etter at BD drivet har gått gaiken. :D

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

De som bryr seg om hvilken konsoll som selger best er fanboys som bruker dette aktivt til å påstå att deres valg selger best, yter best og slår rivalen på flesteparten av punktene.

 

Personlig gir jeg blanke f. i hvem av de som selger best fordi begge har sine gode og svake sider og begge to står på en benk under 40" som henger på veggen.

Lenke til kommentar

Enig med de fleste! folk kjøper ikke konsoll utfra hva flertallet kjøper.

Man kjøper Xbox 360 om man vil ha gode spill med en gang, og man kjøper PS3 om man er konsekvent PlayStation-fan eller om man liker å leve i håp om at PS3-spillene kommer til å knuse 360 i fremtiden en gang!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...